chokke Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, planen er som følger at vi lager alle hver vår night elf, en lager warrior, en rogue, ja en av hver faktisk som spiller sammen hele (!) tia, ikke noe privat spilling på dem alene, men sammen resten av gruppa. Og vi er pvp orientert, altså at vi spiller f eks wsg som en gruppe og går sammen osv. Grunnen til at jeg vil ha haumarush er at jeg har mine mains der og kan bidra med økonomisk støtte osv. Synes du dette virker interesant, legg meg til på msn Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mange poster skal det komme om dette tema ? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har en horde char der, og det er uaktuelt å slette den, så jeg må si pass Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 nok til at du skal få noe å spørre om. men uansett, hvis noen andre har noen innslag de gjerne vil bringe frem, enten det gjelder bytte av server, om vi skal være en annen rase osv, bare husk at rasen må minst ha 5 klasser, og gnom/dverg går under samme rase siden de starter på samme sted. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Litt dumt å ta alle av en rase da. Går jo greit å springe selv om man er lvl1. Så man kan alikavel gå sammen. Ville satt sammen no sånn som: Gnome mage Dwarf Priest Human Warrior Night Elf hunter Og den siste ville jeg tatt enten Gnome Warlock eller NE Druid Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 eller gnome mage, d00rf priest, d00rf paladin, gnome warrior og gnome rogue Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Dette virket fantastisk uinteressant. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nei det her. edit: så alle skal liksom gidde og levle til 60 med deg? lol. Endret 5. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 så noen som faktisk er med? Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Kan bli med eg. Har pusla litt med tanken på en NE warrior eller rogue. Edit, muligens en druid, men vet ikkje. Men kuleste hadde vært en gnome, det har eg aldri vært før Endret 5. oktober 2005 av Dxbb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Interessant tanke da... Liker NE's Skal jeg starte en ny NE, blir det priest, har 3 dr00ds allerede, så Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 ojoj, 2 medlemmer O.o Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gnome hadde igrunn vært kulest Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bytt server til Lightning's Blade, så er jeg med Har akkurat mekka en gnome mage der.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Bytt server til Lightning's Blade, så er jeg med Har akkurat mekka en gnome mage der.. pointet er at vi skal kun spille på den charen når alle andre er der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har 31 prest hvis dere kommer dere opp i lvls:P nick: solonar Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så alle må være online for å spille ? Er jo ikke sikkert alle er online så ofte samtidig da, og da tar det fryktelig lang tid å levle opp.. Vi var en kameratgjeng som starta opp en gruppe samtidlig, som vi skulle spille på når vi var der. Men det var alltid en eller annen som ikke kunne, og tror det er enda verre å få det til når dere attpåtil ikke kjenner hverandre. Men, lykke til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 MSN er en fin bil IRC også :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå