|vimsen| Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Skal kjøpe meg et ISDN kort nå, og da lurte eg på om noen har et bra forslag på ISDN kort... Har ikke så mye penger så det må være i den rimelige klassen... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Tja, Jensen til et par hundre lapper er vel sikkert greit nok? Drivere til det meste :smile: Billig er det også Lenke til kommentar
dessident Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har hatt dårlig erfaring med Jensen / Billion kort og VIA chipsett .. Om du får styrt unna, så gjør du det. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Eg har posta historia før, men ei stund etter fann eg ho ikkje att. Mogleg ho vart for lang. Du kan no finne ho på nettet her: http://home.tiscali.no/abjork/it/billvia.htm Kort sagt: Med Via-baser hovudkort, styr unna Jensen og Billion. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Sida er flytta til: http://home.no.net/abjork/it/billvia.htm Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Spar litt til, og kjøp deg et externt ISDN-modem (serie/paralell-port). Som regel aldrig problemer med å installere disse, UANSETT hvilke OS du kjører. Hvis du f.eks en gang skulle ha lyst til å prøve noe annet enn Windows. Har selv et Eicon Diva 2.01 kort som jeg trives veldig bra med, men jeg angrer _litt_ på at jeg ikke kjøpte meg et externt runmad Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Enig med siste taler! Har selv gått over til routerløsning, men et eksternt adapter er bedre enn internt. Feks et som går på USB-porten og ikke trenger egen strømforsyning og derfor også flott kan brukes på en bærbar. Koster ett par lapper mere, men det er det verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå