Dr3as Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min lille X1 er med over alt, og har flere ganger tenkt.. hmm hvor pokker skal jeg kjøre nå når laptopen ligger ved siden av. Derfor tenkt å kjøpe meg gpsmottaker som kan kobles til bærbar(usb/bt?) Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har koblet en Garmin legend C til en IMB datamaskin. Testet da ikke dette i bil, men den fikk inn signaler hvor jeg var, gjennom GPSen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet om et sted de selger no slike pakker? gps modul for tilkobling til pc og kartprogram til pc? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fant en på komplett som kanskje passer... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309982&cks=PRL Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ser ikke dumt ut det der nei. Noen som vet om man også kan bruke andre kartprogrammer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå