Gå til innhold

Sparebanken vest og visa electron

One_ar

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på ein ting, har eit Visa Electron fra Sparebanken vest. I kontrakten, og i minibanken står det at eg ikkje kan ta ut meir enn 1000kr i uka. Men gjelder dette også varekjøp? I kontrakten( eller hva det nå enn heter) står det 1000 kr på minibank uttak, men ingenting på varekjøp...(ingenting = blankt, tom linje..)

Kan eg kjøpe noko i ein butikk, og så sei at dei skal ta ut f.eks. 200 kr sjølv om eg har brukt opp "kvoten"?

kan jo sjølvsagt teste dette sjølv, men bare lurer liksom...

Endret av One_ar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjelder såvidt meg bekjent kun for uttak i minibank. Du kan altså dra kortet i butikken og ta ut penger der uten at det går ut over grensa.

Edit: Jeg har ikke Sparebanken Vest, men sånn har det fungert med alle kort jeg har hatt.

Endret av pakke
Lenke til kommentar

Var i banken for en måned siden, og fikk beskjed om at grensen for uttak i minibank er 1000,-, og 2500,- for varekjøp. Grensen kan heves til hva du nå enn måtte ønske (men ikke fjernes :roll: ) hvis du har med deg foresatte i banken. Jeg gikk først alene for å spørre litt om temaet, men fikk da beskjed om at det ikke var mulig å endre grensen i det hele tatt. Dro til en annen filial sammen med min mor og fikk hevet grensen uten problemer. Tror det var på Lagunen jeg dro da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...