kilogram Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 TaskSwitchXP Synes du vanlig Alt-Tab-skifting mellom programmer er for kjedelig? Da kan det være at TaskSwitchXP er et program for deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kult program, I det mindste mens man venter på windows vista med sine avanserte funksjoner. hvis noen har et program som gir preview av vinduer når han holder musa over taskbar knappen også nå, så er to av de funksjonene jeg synes var kulest i vista gui'et implementerte Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noe slikt har jo Microsoft lenge hatt i sine "power toys" programmer. Last ned Alt-Tab Replacement Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noe slikt har jo Microsoft lenge hatt i sine "power toys" programmer. Last ned Alt-Tab Replacement Vel, jeg synes dette programmet fungerte bedre enn microsoft sin powertoy, slik som jeg husker den var powertoyen ganske treig. Dette programmet er faktisk forbausende raskt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Likte dette programmet ganske bra, jeg har aldri kontroll på hva alle de 20 programmene jeg holder på med er, mye mer oversiktelig nå Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bra Program!! Men dere, prøv å mekk HTML bakgrunn på skrivebordet! TaskswitchXP takler ikke dette å ender opp med å vise den bakgrunnen du hadde sist på Skrivebordet med program ikonet i midten av den ruten... SKuffende.. Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Programmet har også en tendens til å gjøre andre programmer ustabile.. bla World of Warcraft, java-applikasjoner i fullskjerm + Eclipse. Har hatt alle mulige rare hendelser som har oppstått bare på grunn av et program som bytter ut orginalfunksjonaliteten til Alt+Tab... Ellers fungerer programmet veldig fint og mye raskere enn Alt-Tab Replacement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå