kimare Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Jeg vil svært gjerne lære mer om foto Hvitbalanse, iso, lys og alt det andre jeg ikke kan. Finnes det en side som tar for seg grunnleggende fotoopplæring, evt en tips side for nybegynnere. Kanskje det hadde vært en oppgave for akam.no. Evt har noen anbefalinger på bøker? Kim Are Lenke til kommentar
reisol Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Alt dette finner du på: Fototips.no Mvh Reidar Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Alt dette finner du på: Fototips.no Mvh Reidar Genialt tusen takk. Lenke til kommentar
Fready Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 På digit.no har du en grei gjennomgang under "tips og råd" digit.no Mvh Fready Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 På digit.no har du en grei gjennomgang under "tips og råd" digit.no Mvh Fready Takker for den også... Er det forøvrig noen som kan anbefale andre gode bøker og da i papir som jeg evt kan låne på biblioteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå