Howard Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 MSI har lansert et hovedkort basert på Intel 915GM-brikkesettet rettet mot Pentium M. Les mer Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er 915 platforma klokke venlig?? Et skikkelig P-M kort er ikkje å forrakte. perfekt til HTPC bruk Greit med vanlig ddr ram slotter også Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ser bra ut.... Får vel se hvordan dette kortet gjør det på OC med DDR2 da. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm.... virker ikkje som det har tv-utgang..... Litt dumt det då Greit å ha kobla opp til tven i tillegg til prosjektoren Lenke til kommentar
G Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har det VGA utgang? Den var vanskelig å få øye på på bildet isåfall. Kanskje den kan ligge skjult under parallell porten? Synes det virker som en litt uvanlig løsning, men hva vet vel jeg om sånne microløsninger!?? Endret 5. oktober 2005 av G Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er ikke mye vits med integrert skjermkort (GMA900) uten VGA utgang (eller DVI). Ja, det er VGA ut Endret 5. oktober 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ah, perfekt for meg Bare se om det klokker bra først... Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Virker ganske bra til en stue pc ja. Hadde bare PentiumM vært billigere.... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor vil man egentlig ha Pentium M i stua? Den yter da ikke så godt som en AMD 64... Lenke til kommentar
crusade Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Trur Pentium M produserer mindre varme, noke som git mindre kjølebehov og mindre støy.. Viktig moment i stua! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Venter på en matchup test av alle M atx Hk som er kommet ut til nå. Kanskje noen kan poste en link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hvorfor vil man egentlig ha Pentium M i stua? Den yter da ikke så godt som en AMD 64... "Klokk for klokk" er Pentium M *klart* bedre en A64. Jeg burde vite det da jeg klokker begge CPU'er/systemer... [email protected] er svakere enn [email protected].. dette selv om A64 kjører med HT langt høyere enn FSB for P-M(300 vs. 200). Dette burde vel nå alle forumdeltakere ha fått med seg? Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå