kontratenor Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei Er disse platene beregnet til blekkskrivere? http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...&products_id=76 Det er snakk om CD-plater med en sølvaktig overflate i steden for hvit. Lenke til kommentar
akerb Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mulig jeg tar feil, men plater med sølvaktig overflate er så langt jeg vet beregnet på TERMISKE printere (voks og sånt), ikke blekk (det blir bare gris) Sjekk evt. nærmere hva slags utskriftsmetode platene er beregnet på før du kjøper, noen er f.eks. kun beregnet på blekk, og helt andre for termisk. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det står ikke noe på nettsidene om hva slags type printer den er beregnet på... Og jeg er helt enig i at det er meget lurt å vite, før man bestiller Noen andre som har erfaringer, eller som vet angående disse Taiyo Yuden platene ? Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det står ikke noe på nettsidene om hva slags type printer den er beregnet på... Og jeg er helt enig i at det er meget lurt å vite, før man bestiller Noen andre som har erfaringer, eller som vet angående disse Taiyo Yuden platene ? Send en mail til pxp og spør... Da får du svar, samt at de er raske med tilbakemeldinger... Har gode erfaringer med pxp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå