Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turbo til Golf2 GTI?


Backbone

Anbefalte innlegg

Vil kjøpe turbo til golf 2 GTI.

 

Derfor lurer jeg på om dette i det hele tatt går ann? Finnes det muligheter for å montere turbo på denne bilen?

 

Isåfall: hvor mye vil det koste for alle delene, hvis jeg gjør det selv?

 

 

Edit: Evt. kompressor.

Endret av Backbone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil kjøpe turbo til golf 2 GTI.

 

Derfor lurer jeg på om dette i det hele tatt går ann? Finnes det muligheter for å montere turbo på denne bilen?

 

Isåfall: hvor mye vil det koste for alle delene, hvis jeg gjør det selv?

 

 

Edit:   Evt. kompressor.

det er ikke no problem.....rundt 20k så har du en grei turbomaskin...ville ikke gått for Gladeren hvis du ikke vil overhale laderen hver 10000km :no: er generelt mye problemer med den.....pakninger og lagere og sånt som pleier og ryke

Endret av exs
Lenke til kommentar

okei. enn kompressor? funker dette på golf 2 gti, og hvor mye vil det komme på å montere selv?

 

 

 

HENSIKTEN Med dette lille prosjektet er å kunne ha en dumpventil på kassa. RIMELIG STOR dumpventil. finnes det neon slags annen måte å mekke dumpventil på golf 2 GTI?

Endret av Backbone
Lenke til kommentar
okei. enn kompressor? funker dette på golf 2 gti, og hvor mye vil det komme på å montere selv?

 

 

 

HENSIKTEN Med dette lille prosjektet er å kunne ha en dumpventil på kassa. RIMELIG STOR dumpventil. finnes det neon slags annen måte å mekke dumpventil på golf 2 GTI?

kompressor kan nok funke det også men da må du nok ut med nesten mer en det du må gi for en turbo..... ang dumpventil så kan du ha det på kompressor også eller du kan kjøpe en fake dumpventil til ca 4k......men det anbefaler jeg ikke.....blir litt for teit :nei:

Lenke til kommentar
Vil kjøpe turbo til golf 2 GTI.

 

Derfor lurer jeg på om dette i det hele tatt går ann? Finnes det muligheter for å montere turbo på denne bilen?

 

Isåfall: hvor mye vil det koste for alle delene, hvis jeg gjør det selv?

 

Mulighetene er mange, du får kjøpt turbo kit og så og si alt du trenger av deler for å bygge en turbomotor i Golf 2. Hvilket motor har du i din gti, 8 ventiler eller 16 ventiler?

Lenke til kommentar
Vil kjøpe turbo til golf 2 GTI.

 

Derfor lurer jeg på om dette i det hele tatt går ann? Finnes det muligheter for å montere turbo på denne bilen?

 

Isåfall: hvor mye vil det koste for alle delene, hvis jeg gjør det selv?

 

Mulighetene er mange, du får kjøpt turbo kit og så og si alt du trenger av deler for å bygge en turbomotor i Golf 2. Hvilket motor har du i din gti, 8 ventiler eller 16 ventiler?

golf gti 1.8 16v :)

Lenke til kommentar

golf gti 1.8 16v :)

Da har du jo store muligheter for å bygge deg en heftig turbomotor, spørs bare hvor mye penger du vil legge i det. En rimelig løsning er å bruke stempler fra audi sine 2,2 20v rekke 5er turbo motorer, da kan du ta ut 250hk+, de orginale stemplene tåler lite. Turbo kan du også ta fra Audi. Du burde også bytte motorstyring, mange muligheter her og. Du kan f.eks bruke innsprut fra Golf G60, eller bygge datasprut. Mulighetene er som sagt mange, men det tar penger og tid.

 

www.volksport.no har det meste innen trimming av Golf gti.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...