Gå til innhold

nude patch til wow?:P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes NE på ingen måte er sexy. Lange ører og tre meter høyde har aldri vært ting jeg har sett etter blandt sexye damer. Men kom igjen med female humans...dem kan være riktig snertne i wow.

 

Men nude patch er jo tull i wow uansett, da det bare er du selv som kan se figurene nude og ikke resten av folkene på serveren. Nei, da surfer jeg helelr p på nettet eller venter på det nye Lula-spillet som kommer

Lenke til kommentar

Sikkert veldig aktuelt for de som spiller på RP serverne! Det kan jo muligens bidra til å gjøre rollespill litt mer interessant. *hirr hirr*

 

At det passer inn på en PVP server tviler jeg sterkt på. Det vil ødelegge historien i spillet og gjøre det uinteressant.

Det blir omtrent som når man jukser i spill:

"Spillet ble lissom aldri det samme igjen etterpå" Husker fra jeg cheata i gamle COD.

Det ble aldri det samme å spille igjen etter det. Det endte med at jeg slutta å spille det. Spillet var ikke morsomt og kompetitivt lengre.

 

Det finnes nudepatch til The Sims, Half Life 2, GTA_sa, og en rekke andre spill. Så at det finnes en nudepatch for WoW også.

Ja det kan du ta deg faen på.

Det er vel bare nye teksturer det er snakk om?

Lenke til kommentar

ien nude patch er jo bare noe som vises på din egen pc uansett da. Jeg vil tro at alle andre ser deg med dem klærene du har på deg til enhver tid. Hvis ikke hadde det jo vært snakk om å major hack! Og self ulovlig som bare tusan!

 

Men hva du ser på din egen pc skjerm er det ingen som bryr seg om og det er på ingen måte ulovlig.

 

Å syntes at spillchar er sexy er ikke noe galt i det hele tatt. Se bare på Lula spillene. Jeg syntes cyberbabes er knallsexy jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...