klomp1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tenker på konkurransen hvor man må "lese inn" et løsningsord og så svare på 7 spm og avslutte med firkant... Hvordan i H skal man gjøre dette fort?! Må man vente helt til pipetonen er ferdig, eller bare til den starter?! For de 3 første forsøkene mine fikk jeg bare 4 riktige, tastet ikke feil og hadd riktige svar, vet det fordi fjerde og siste ble riktig. På den siste tastet jeg så fort som mulig etter pipetonen, med 2 hender, og hele tiden beredt på hva jeg skal taste... Men f*** om det ble ny rekord... Mongis'n på tv sa jo at den samme ledet fortsatt, og han var 2 sek bak all-time rekorden... (kan jo være han løy som dagen er lang, men tviler) Så skjønner ikke at man kan være kjappere uten å kutte pipetonen... (spess siden all-time'n var hele 2 sek bedre enn leder'n) Jævla rip-off Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) hva er svar rekkeflølgen da? gir deg 200kroner om jeg vinner og du sier det Edit: Når døde elvis? Wtf? Endret 5. oktober 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Sorry, så ikke at noen hadd svart... Hadde du funnet ut med 1 google søk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hehe, ja, men er lat Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ikke ring på sånne konkurranser da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå