kent__ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg, har som tittelen sier, et lite problem med internett, det faller stadig ut når jeg bruker DC og bittorrent programmer, også av og til når jeg bare surfer vanlig. Jeg har ADSL fra Tele2, og har et Zyxel ADSL modem og en Linksys WRT54G router med DD-WRT firmware. Noen som har noen idè, om hva problemet kan være? - Kent Endret 5. oktober 2005 av kent__ Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Routeren din har brannmur. Programmene dine trenger porter som brannmuren(e) dine stenger. Lenke til kommentar
kent__ Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har skrudd av brannmuren i routeren. - Kent Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 sjekk om det er branmuren i modemet(modemet kan også være en ruter) Lenke til kommentar
kent__ Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan jeg sjekke, om det er brannmur i modemet? Lenke til kommentar
mujahedning Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 feilen ligger ikke hos deg, men hos tele2. har akkurat samma problem, løsningen er nok å skifte bredbåndsleverandør Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En måte finne ut om modemet lager krøll, er å ikke bruke ruteren. Ledning fra PC rett i modemet. Har du fortsatt problemer så er det ikke ruteren som er synderen. Jeg kan ta feil, men mener at Zyxel ADSL modemet ikke er annet enn et rent modem. Uten funksjoner som brannmur ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå