Langb1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Kom hjem fra jobb idag og startet pc'en. Plutselig gikk sikringene i stuen. Prøvde å slå dem på igjen, men det gikk ikke. Skrudde så av alt elektrisk og alt gikk fint til jeg startet pc'en igjen. Da sa det poff og jeg fikk et godt lysglimt og litt røyk... Byttet til en gammel psu jeg hadde liggende og fikk startet opp igjen, ser ut som alt virker. Kjører nå bare med system disken. Dette er psu'en som tok kvelden, kjøpt 27.09.2004: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3431 Trenger nå selvfølgeli ny psu og lurer på hva jeg skal velge. Støy betyr lite, pris betyr heller ikke så mye. Jeg trenger en kraftig psu da jeg skal bygge ny pc om ikke så altfor lenge, da blir det mange hd'er (har 4 nå) og strømkrevende skjermkort og prosessor. Så stabilitet, kvalitet og mye strøm er viktig. Noen som kan hjelpe meg? Vet lite om psu. Mitt system pr. dags dato: Aopen hovedkort AX4SG max 2,6GHz P4 1Gb ram x256 2x WD raptor 36Gb 2x WD 250Gb POV 6800GT Mvh Morten Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Send mail til NetShop om problemet, og se om du kan få en ny på garantien. MIST 500W er en mye anbefalt PSU på dette forumet. Hiper Type-R 580W skal visstnok være en god PSU. Avtakbare kabler er det også. Denne er også et godt valg. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En jeg vil anbefale er: OCZ PowerStream strømforsyning 520W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå