Sir Zu Zwat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Aksel Hennie. Er så enig, så enig. Min favoritt skuespiller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kristoffer Joner, for hans innsats i Naboer, Villmark (som ikke var så skremmende som alle skal ha det til) og Den som frykter ulven (bør ikke gå inn i skogen) Selv om jeg liker Bjørn Sundquist og Arve Opsahl også Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kim Kolstad, alias Jens August Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Maria Bonnevie 4953992[/snapback] Maria Bonnevie er helt klart et alternativ. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kristoffer Joner, for hans innsats i Naboer, Villmark (som ikke var så skremmende som alle skal ha det til) og Den som frykter ulven (bør ikke gå inn i skogen) Selv om jeg liker Bjørn Sundquist og Arve Opsahl også 5016474[/snapback] Vedr Joner burde du også nevnt Mongoland. Bjørn Sundquist er en super skuespiller. Oser kvalitet av alt han gjør. Arve Opsahl derimot, helt elendig. Mangler totalt karisma. Humørløs gammel gubbe. Han er ingen karakterskuespiller. Ligger forøvrig i krangel med den yngre humorgarde i Norge etter at han ikke "tok" spøken til Kristoffer Schou en gang Schou var i Torsdagsklubben. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nils Vogt, Sven Nordin, Arve Opsahl, Per Ch Ellefsen. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg liker veldig godt Robert Stoltenberg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ellefsen og Joner får mine stemmer. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bjørn Sundquist i serien "seier". Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Opsahl, Sven Nordin, Pia Tjelta (hun er iallfall pen å se til, til tross for en mindre pen dialekt), Terje Formoe ... Kommer ikke på flere i farta. Goscinny Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Arve Opsahl er min favoritt, selv om han er død nå Andre gode må vel være Per Christian Ellefsen og Sven Nordin, de gjør en kjempe jobb i Elling. Endret 29. juni 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå