chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Etter min mening er Ane Dahl Torp norges beste skuespiller. Et annet alternativ er Kristoffer Joner men spiller alltid så "syke" roller, noe jeg ikke liker noe særlig. Så derfor Ane Dahl Torp. Hun fantastisk flink til å spille på ansiktsuttrykk, noe som gjør at hun virker veldig troverdig. Hun spiller på en måte som gjør at følelsene til rollefiguren kommer frem på et slikt vis at seeren kjenner seg igjen. Hva synes dere andre, hvem er norges beste skuespiller? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kristoffer Joner seff Joner 4 teh win! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes Robert Skjærstad (Budbringeren, Amatørene, Hawaii, Oslo ++) er ekstremt dyktig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Synes ingen er gode.. spess ikke joner! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Helge Jordal Bjørn Sundquist Aune Sand Maria Bonnevie Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ane Dahl Torp, Kristoffer Joner og Nicolai Cleve Broch. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ane Dahl Torp og Aud Schønemann. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kristoffer Joner, Nicolai Cleve Brock og Aksel Hennie Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jon Øygaarden. Har veldig sansen for han. Mr. Sundquist er er dyktig han også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bjørn Sundquist, Kristoffer Joner (selvom jeg er lei han), Aksel Hennie := Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kristoffer JOner og Bjørn Sundquist Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kristoffer JOner og Bjørn Sundquist Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Må stemme i Bjørn Sundquist Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Var litt i tvil om Joner før, helt til jeg så Naboer. En syk syk film som jeg syntes var litt for drøy for min smak, men Joner spillte bare helt fantastisk bra i den filmen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 han som spiller Elling er genial! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 han som spiller Elling er genial! Per Christian Ellefsen er herlig som Elling. Han og Sven Nordin kommer til å slite med å bli husket for noe annet etter de filmene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kristoffer Joner helt klart, han er utrolig bra til å spille, det er noe spesielt med han Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kristoffer Joner helt klart, han er utrolig bra til å spille, det er noe spesielt med han Han var god i villmark, men så gikk det nedover følte jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå