anon12234 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 halla, ossn skal man drikke absinth?. rent?, hørt noe om å blande med vann og sukker. vet at det er ulovlig i norge, men ingen har sagt noe om å drikke det i norge. så gidd stenge....... er bare ute etter oppskrift av ren nygjerrighet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg antar at du snakker om "ny" absinth, altså absinth uten ekle stoffer. Da jeg drakk absinth i Spania (70% or so) drakk jeg det bare rent i små munnfuller, funka fint. Smakte omtrent bare sprit, men det gikk ned. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Les din egen signatur; GOOGLE IT!! Aner BTW ikke hva absinth er Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 halla, ossn skal man drikke absinth?. rent?, hørt noe om å blande med vann og sukker. vet at det er ulovlig i norge, men ingen har sagt noe om å drikke det i norge. så gidd stenge....... er bare ute etter oppskrift av ren nygjerrighet Du tar flaska. Legger tuten av flaska mot leppene; legger flaksen i 90 graders vinkel, og drikker det som kommer inn i kjeften din. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan drikkes på flere måter, den vanligste var vel å fylle et glass med en del absint. og legge en absintskje over glasset ( omtrent som en sil) så legger du sukkerbiter oppå skjeen og heller vann over så sukkeret løses opp og blandes med absinten. rør om og drikk... smaker ikke akkurat godt... (les: sterkt..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Absinthe Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) er ekte absinth det er snakk om ja. lurer på om hvordan man lagde det for å hallusinere el hva de så gjorde. så netopp "from hell" filmen istad Endret 5. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det er vel urtene osv som skal gi halliser,hvis jeg ikke har misforstått... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Absinth smaker godt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg orker ikke enda en tråd om dette. Søk litt i forumet så ser du folk har kranglet om dette mange ganger før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg