RedZpider Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 skal kjøpe meg nytt kabinett og vil ha det til å være veldig stillegående, har hørt mye om lian-li akkurat på det området.. sjekket nettsiden dems og det jeg syns så greit ut var: http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_V...C-V1100plus.htm og http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_C_S_PC-6070.htm grunnen er jo at begge har innebygget størskum elns... så det burde jo funke ganske bra.. det øverste kabinettet ser jo best ut. noen erfaringer? eller anbefalninger? kanskje noen andre kabinetter jeg heller burde valgt? strømforsyning har jeg fra før (480) så det trenger jeg jo ikke.. lufting og støydemping er det jeg trenger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 BEGGE kabinettene skal være veldig bra, og stille microplex.no selger en spesiell utgave av PC7ASCAND som de har bytta ut viftene til 12cm og fiksa litt på "føttene".. har sett flere her på hw som har kjøpt det, og alle har vært fornøyde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har selv det øverste av de to og jeg er meget godt fornøyd. Men det er viktig å vite at stillheten først og fremst er avhengig av hvilke deler du putter i -selve kabinettet spiller en viktig, men ikke avgjørende rolle. Så kjøp det øverste men sett av penger til skikkelig stillegående cpu kjøler, passiv kjøling av brikkesett og skjermkort. De 120mm viftene i Lian Li er helt greie -jeg fryktet det verste, men sendte tilbake mist viftene jeg hadde kjøpt som erstatning siden disse to var mer enn gode nok. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg har ett Lian Li PC767 hvor jeg byttet ut de medfølgende viftene til SilenX 14db. Merket ikke så utrolig mye støy fra ADDA'ene som fulgte med det, men alt ble bestilt samtidig. Endret 6. oktober 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
betterman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har selv det øverste, men det står helt tomt atm, får ikke delene før i morgen eller på mandag. Så kan ikke uttale meg så mye foreløpig, men stilrent og pent er det væffal! Poster mer her når alt er satt inn og er oppegående Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ok tusen takk for svar til dere alle valgte det øverste kabinettet.. hvis dere lurer på hva som skal inn i det så kan dere lese det i en annen tråd jeg har laget her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=480719&hl= skal poste senere om hvordan støynivå og sånn blir etter jeg har satt inn komponentene Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har selv det øverste (den hvite versjonen, A), og det er enkelt og greit et helt supert kabinett. Ingen skrangledeler (hos meg hvertfall), så uendelig mange lure løsninger og muligheter for modding (når den tida er moden...). Pluss en luftstrøm, bare man får rydda, som er upåklagelig.. Dritbra kabinett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå