shaugen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei. Jeg har et MSI 865PE NEO2 kort med innebygd Gbit nettverkskort. Jeg har prød lenge, men kan noen hjelpe meg? Gi meg en link på software online? Takk for svar! MVH A. Lenke til kommentar
vsg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Her kan du finne drivere til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
shaugen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har hvert der, men jeg finner ikke rette filen. lasta ned noe, men der var det ingen setupfil. A. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) pakk ut det du lastet ned i en mappe. og: så trykker du Start->Control panel->Add hardware etterhvert vil du kunne sette denne mappen som "mål" for driversøk eller: høyreklikk "my computer"->manage->device manger-> Her er antageligvis nettverkskortet satt opp som ukjent enhet. høyreklikk og velg etellerannetmed driver lykke til Endret 8. oktober 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå