Pysj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Prater mindre i mobilen Samtidig som flere nordmenn går til anskaffelse av en egen mobiltelefon, snakker vi snakker stadig mindre i dem. SMS og MMS er de store vinnerne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan prisene gå ned fra 1,47 til 1,99? Tror nok det er omvendt . Men det er nesten skremmende at vi ikke prater mer i telefonen, etter mine vaner klarer jeg å si det trenger og få svar fortere ved å ringe og likevel tjene på det enn å sende x(x) antall meldinger. Men det er vel for at SMS og MMS er såpass "upersonlig" og dermed er det enklere å være litt "frempå" istedet for å si det. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det skulle være 1,47 til 1,19 Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heh, dette var ingen bombe, akkurat. Jeg ligger vel på ca. 1800kr i året. Hehe, kan sammenlikne. Når jeg ringer, er det kun for å spørre om når det er middag eller kontofon. Grunnen til at jeg ikke ringer mer er at telefonen min er så dårlig å ringe med! De jeg ringer hører meg fint, men jeg må holde telefonen vekk fra øret for at lyden ikke skal skjære inn i hjernebarken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg