Blaster2k Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvordan får jeg noe til å se høyt ut på film? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det er en stund siden jeg lærte det, menjeg tror du kan bruke "froskeperkspektiv". dvs at du legger deg nesten flat på gulvet og filmer opp på objektet, da skal det bli noe høyere :smile: Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Han mener vell etter at han har filma.. ? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg tror nok at "froskeperkspektiv" er den enkleste måten og få til den han er ute etter. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Froskeperspektiv er et godt råd. Hvis du i tillegg har en kraftig vidvinkel, får du en ekstra, kraftig effekt. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Joda...er du veldig lav? ... GReit med froskeperspektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå