Gå til innhold

Vurderer å kjøpe en liten og lett pc....

Anbefalte innlegg

Hallais. Jeg vurderer som sagt å kjøpe en liten bærbar pc.....

Jeg vil gjerne ha den under 2 kg, gjerne widescreen skjerm, minimum 60GB HDD, DVD+- brenner, min 512 MB RAM, god nok for enkel redigering av video.... bra nok for cs:source og gjerne litt batteritid. Dere trenger ikke kun lete etter det dyreste som er der ute..... Skal ha den med på utveksling til mexico så vil helst ikke gå over 15', men må man så må man...... ;)

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for bra innspill! :thumbup:

Men hva med Acer TravelMate 3002WTMI, er ikke denne like god (hvis man ser bortifra skjermkortet), men mindre i fysisk vekt og størrelse? Vil denne være god nok til å redigere noe video (kan event. oppgradere ram til 1024) + spille cs:s? Noen som vet? Hvis jeg ikke trenger en maskin som det kan spilles noe særlig på, er det da noen alternativer som er gode nok for videoredigering og samtidig er under 2 kg?

Lenke til kommentar

Ville dere ventet med å kjøpe laptop til jeg kommer bort til USA? Jeg skal feire nyttårshelgen i New York :xmas: så det er jo en mulighet før veien går videre til Mexico? Hva sier dere?

Jeg vet at jeg da vil få dårligere reklamasjonsvilkår siden jeg da følger amerikansk kjøpslov.....men vil jeg kunne spare en del på å gjøre det eller er det så sterk konkurranse på laptoper at det ikke vil bli noe billigere?

Noen som vet?

Jeg har kun mulighet for å kjøpe i New York.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...