gummitarzan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Heisann Har en 68p scsi disk jeg tror er 36 gb. (Se vedlagt bilde) Scsi-kontrolleren sier derimot at disken er 9 gb. Er det noe jeg gjør feil, eller det dette faktisk en 9gb disk, som av en eller annen rar grunn har påtrykt en annen størrelse enn det den faktisk har? På forhånd takk for all hjelp ! Endret 4. oktober 2005 av gummitarzan Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En som jeg kjenner hadde samme problem for 2 dager siden. Vi fikset på pin'en på hdd'en og dermed fikk han full disk. Han fikk kun 32gb av 200gb. Vi byttet på pin'en og dermed ble alt fikset. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvorfor tror du at den er på 36GB ? Det står at den er på 9,1. Endret 4. oktober 2005 av BearCat Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 9.1S = 9.1Gb. Har ihvertfall vært slik på tidligere quantum disker Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 9.1S = 9.1Gb. Har ihvertfall vært slik på tidligere quantum disker Aha. Men da stemmer det allikevel da jo :\ Hvorfor gidde de å opplyse om hvor mye strøm en 36gb trenger hvis disken bare er på 9... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fordi de bruker samme klistremerke på 9,18 og 36 gb diskene sine btw, grunnen til at de gidder å oppgi hvor mye strøm den trekker er rett og slett at man gjerne har 6 sånne disker i en maskin Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fordi de bruker samme klistremerke på 9,18 og 36 gb diskene sine Dårlig gjort Jaja, tusen takk for hjelpen alle!! Endret 4. oktober 2005 av gummitarzan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå