Gå til innhold

Net Error= 45 hjelp!

Anbefalte innlegg

Idag da jeg skulle logge på Guild Wars fikk jeg denne meldingen: Your account has been banned from Guild Wars for a breach of EULA and/or Rules of Conduct.

This ban is permanent.(NetErr=45)

:cry:

Jeg har ikke brukt noen slags boter eller ulovlig third-party stuff.

Kan heller ikke huske jeg har truet noen, har kanskje kranglet med noen men har aldrig brukt sterke ord, rasisme eller værre.

Vet dere hva annet det kan være som har gjort så jeg fikk dette? HJELP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nr1: Slutt å bruk caps.

nr2: Spør om de har bevis, og om de i så fall kan sende det til deg.

nr3: Så spør du om det kan ha skjedd en feil, og ber dem se på saken en gang til. Og spør også hvilken side det var du "postet".

Men husk, oppfør deg saklig, ikke bann, ikke flame osv!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har ikke lastet ned noe til Guild Wars.

Slik de mener det sier de jeg har reklamert for en side *som jeg ikke nevner navnet her i tilfelde for å bli bannet :p*

Det var en dude som spammet siden hele tiden, og jeg skrev at man ikke skal gå in på den, som de tolker som reklame.

Det var ikke bare meg som ba ham og slutte og ikke gå in på siden håper ikke de også har blir bannet.

Selv kaller jeg ikke dette reklame: dont visit page full of virus og Stop spamming.

Er sikker på at jeg blir hacket når jeg fikk svar fra Guild Wars om at jeg hadde gjort dette.

Lenke til kommentar
Har ikke lastet ned noe til Guild Wars.

Slik de mener det sier de jeg har reklamert for en side *som jeg ikke nevner navnet her i tilfelde for å bli bannet :p*

Det var en dude som spammet siden hele tiden, og jeg skrev at man ikke skal gå in på den, som de tolker som reklame.

Det var ikke bare meg som ba ham og slutte og ikke gå in på siden håper ikke de også har blir bannet.

Selv kaller jeg ikke dette reklame: dont visit page full of virus og Stop spamming.

Er sikker på at jeg blir hacket når jeg fikk svar fra Guild Wars om at jeg hadde gjort dette.

han fyrn som hacka var sikker pr0 1337 h4xx0r

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...