Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Idag da jeg skulle logge på Guild Wars fikk jeg denne meldingen: Your account has been banned from Guild Wars for a breach of EULA and/or Rules of Conduct. This ban is permanent.(NetErr=45) Jeg har ikke brukt noen slags boter eller ulovlig third-party stuff. Kan heller ikke huske jeg har truet noen, har kanskje kranglet med noen men har aldrig brukt sterke ord, rasisme eller værre. Vet dere hva annet det kan være som har gjort så jeg fikk dette? HJELP. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Her ville jeg sent en mail til dem, på [email protected] og spurt dem hvorfor du har blitt bannet. Hvis du ikke har gjort noe galt så må det jo være en feil. Lykke til Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tenk om kontoet er slettet har rank 6 der Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, det ville vært jævlig kjipt Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tenk om kontoet er slettet har rank 6 der Eid! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Har dere sett en i tomb som har annonsert for hack side? *nevner ikke navnet* DE SIER AT DET VAR MEG! JEG BLIR HELT FORBANNA AT JEG BLIR BANNA FOR EN ANNEN DUST SPAMMER SIDEN!! HVA FAEN SKAL JEG GJØRE!! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nr1: Slutt å bruk caps. nr2: Spør om de har bevis, og om de i så fall kan sende det til deg. nr3: Så spør du om det kan ha skjedd en feil, og ber dem se på saken en gang til. Og spør også hvilken side det var du "postet". Men husk, oppfør deg saklig, ikke bann, ikke flame osv! Lykke til! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Var sakelig alle ganger jeg sendte mail til dem, sendte en til virker ikke som de vil svare meg mer. ser ikke lyst ut Begynner¨å bli desperat ,alle som vet noe uten å gidde å svare, svar plis! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) tror ikke noen som er rank 6 går å spammer ulovlige ting rundt omkring kansje du har blitt hacket du sier du ikke har brukt noen ulovelige 3 party stuff Har du brukt lovelige 3 party stuff da? Endret 7. oktober 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke lastet ned noe til Guild Wars. Slik de mener det sier de jeg har reklamert for en side *som jeg ikke nevner navnet her i tilfelde for å bli bannet * Det var en dude som spammet siden hele tiden, og jeg skrev at man ikke skal gå in på den, som de tolker som reklame. Det var ikke bare meg som ba ham og slutte og ikke gå in på siden håper ikke de også har blir bannet. Selv kaller jeg ikke dette reklame: dont visit page full of virus og Stop spamming. Er sikker på at jeg blir hacket når jeg fikk svar fra Guild Wars om at jeg hadde gjort dette. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke lastet ned noe til Guild Wars. Slik de mener det sier de jeg har reklamert for en side *som jeg ikke nevner navnet her i tilfelde for å bli bannet * Det var en dude som spammet siden hele tiden, og jeg skrev at man ikke skal gå in på den, som de tolker som reklame. Det var ikke bare meg som ba ham og slutte og ikke gå in på siden håper ikke de også har blir bannet. Selv kaller jeg ikke dette reklame: dont visit page full of virus og Stop spamming. Er sikker på at jeg blir hacket når jeg fikk svar fra Guild Wars om at jeg hadde gjort dette. han fyrn som hacka var sikker pr0 1337 h4xx0r Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Høres ikke særlig bra ut detten, men folka på ArenaNet bør kunne finne ut hvem som gjorde dette. håper nå bare at din konto ikke er slettet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå