eranro Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ser på MPX.no at Muvo V200 1GB og Nano Plus 1GB har en prisforskjell på over 150 kroner - Nano Plus som er den billigste. Men jeg klarer ikke å se hva som er forskjellige mellom disse to bortsett fra prisen. Kan noen av dere hjelpe meg? Får jeg bedre kvalitet om jeg velger MuVoen? Jeg er veldig ny innenfor dette området, så glad for litt hjelp. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Nano Plus går overens med Linux & Mac. (Det gjør ikke MuVo v200) MuVoV200: 15timer batteri levetid (33g) - Nano Plus 18timer batteri levetid (22g) Det var dette jeg fant ut:P Nano Plus er nyere, så den er kanskje bedre da! Test av Nano: http://www.hardware.no/artikkel/18098/5 Endret 4. oktober 2005 av Smallville Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du først skal gå for f.eks. MuVo V200 tror jeg at jeg ville valgt en annen Netshop enn MPX. Se HER. Masse penger å spare. Tilsvarende søk på Nano Plus gir også penger å spare, men ikke så mye. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 For å gjøre det hele litt lettere: Her finner du spillerne dine billigst: MuVo V200 Zen Nano Plus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå