Shimano Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Wow! ''As a gaming fan, I’m excited to bring HALO's premise, action and settings to the screen with all the specificity and reality today’s technology can provide,” said Jackson. “Fran and I are intrigued by the unique challenges this project offers, and we’re delighted to be working again with our friends at Universal, and with our new ones at Fox and Microsoft. I’m a huge fan of the game and look forward to helping it come alive on the cinema screen.'' http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=21470 Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Veldig mye spill til film i det siste, men dette er noe av det mer spennende. Håper bare de klarer å fange essensen i spillet fremfor å mekke en setting...som X-2 f.eks Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja det er tujll. Har vært prat om dette i en annen tråd ... og filmselskapet avkreftet det blankt. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja det er tujll. Har vært prat om dette i en annen tråd ... og filmselskapet avkreftet det blankt. Nope, det ble offisielt bekreftet idag Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja det er tujll. Har vært prat om dette i en annen tråd ... og filmselskapet avkreftet det blankt. http://movies.yahoo.com/mv/news/va/2005100...2847043000.html Med sitater fra presidenten av Universal Studios som snakker om Jackson? Kilde til avkreftelsen takk? :S Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 NEEEI! IKKE HAN! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvis Harry Knowles sier at det er sant så er det sant. Jeg for min del har ingen tro på at dette kommer til å bli en bra film. De eneste (spill)filmene som har potensiale er i mine øyne: - Doom (nostalgifaktor + The Rock med BFG) - FarCry (Uwe Boll er helten) - Max Payne (Meget bra historie. Film Noir?) Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Med Peter Jackson i regien på denne filmen, kommer denne til å bli konge! Gleder meg sykt til Jacksons King Kong i desember. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Med Peter Jackson i regien på denne filmen, kommer denne til å bli konge! Gleder meg sykt til Jacksons King Kong i desember. Peter Jackson skal ikke regissere, han skal bare være produsent. Er relativit skeptisk til prosjektet, men skal ikke dømme det før jeg har fått sett resultatet med egne øyne. Så lenge de ikke bruker Jean Claude Van-Damme som Master Chief, så er jeg ihvertfall delvid fornøyd. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ja det er tujll. Har vært prat om dette i en annen tråd ... og filmselskapet avkreftet det blankt. http://movies.yahoo.com/mv/news/va/2005100...2847043000.html Med sitater fra presidenten av Universal Studios som snakker om Jackson? Kilde til avkreftelsen takk? :S Selvom Kathleen Kennedy og Steven Spielberg var produsenter på Jurassic Park III, så betydde ikke det nødvendigvis at den var KONGE ... den sugde nemlig hardt. Så det var regi jeg tenkte på som det var rykter i flust av på nettet en stund, og det ble avkreftet av filmselskapet. Men herrejesus kristiansen og alle hans disipler, det er ingenting som hadde vært bedre enn at den historien og det scenarioet Halo byr på hadde blitt laget skikkelig bra. Det hadde vært en våt drøm det ... Endret 5. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg håper at Max Payne filmen blir like bra som spillet, en skikkelig hevne film Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg håper at Max Payne filmen blir like bra som spillet, en skikkelig hevne film så det skal lages film av Max Payne...? håper de da klarer å gjenskape feelingen fra spillet.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Peter Jackson skal ikke regissere, han skal bare være produsent. Feil. Han skal være 'Executive Producer', noe som i praksis betyr at han vil få en liten, eller ingen, rolle når det gjelder den kreative utformingen av filmen. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gleder meg håper filmen minst blir av samme kvalitet som brain dead Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette er kos. Leste om dette på for et par dager siden, og kan ikke si at jeg gruer meg til denne filmen. Ettersom jeg er en flittig Halo-spiller som bruker et par timer daglig til dette spillet, kan jeg ikke tro annet enn at dette blir bra. Skjønner ikke hvorfor folk stusser på dette prosjektet. Det er ikke store feilene Bungie har gjort med realiseringen av Halo-komplekset. Det siste de gjør er å legge dette ansvaret i hendene til noen som kan gjøre det dårlig eller skuffende for fansen. Dette kan disse gutta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 - FarCry (Uwe Boll er helten) Jess. Uwe Boll lagde jo The House of the Dead-filmen! og den har jo bare fått god kritikk.. Jepp, nettopp. Enda godt vi fortsatt har noen virkelig forferdelige filmskapere her i verden Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Häper ikke at peter träkker i salaten da, ä lage en god gamer film er ikke det letteste her i verden.. Har ikke set en som er god nok ennä. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Viss jackson skal vere produsent for Halo filmen betyr jo det at det ikke blir noen Hobbiten film eller så blir den utsatt, fordet Peter sa at han skulle antageligvis lage Hobbiten etter han hadde laget King Kong Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Viss jackson skal vere produsent for Halo filmen betyr jo det at det ikke blir noen Hobbiten film eller så blir den utsatt, fordet Peter sa at han skulle antageligvis lage Hobbiten etter han hadde laget King Kong 4978678[/snapback] Men så kommer den ikke før i 2007 da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå