Gå til innhold

Peter Jackson produserer Halo-filmen!

Shimano

Anbefalte innlegg

Wow!

''As a gaming fan, I’m excited to bring HALO's premise, action and settings to the screen with all the specificity and reality today’s technology can provide,” said Jackson. “Fran and I are intrigued by the unique challenges this project offers, and we’re delighted to be working again with our friends at Universal, and with our new ones at Fox and Microsoft. I’m a huge fan of the game and look forward to helping it come alive on the cinema screen.''

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=21470

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Harry Knowles sier at det er sant så er det sant. ;)

Jeg for min del har ingen tro på at dette kommer til å bli en bra film. De eneste (spill)filmene som har potensiale er i mine øyne:

- Doom (nostalgifaktor + The Rock med BFG)

- FarCry (Uwe Boll er helten)

- Max Payne (Meget bra historie. Film Noir?)

Lenke til kommentar
Med Peter Jackson i regien på denne filmen, kommer denne til å bli konge!

Gleder meg sykt til Jacksons King Kong i desember.

Peter Jackson skal ikke regissere, han skal bare være produsent.

Er relativit skeptisk til prosjektet, men skal ikke dømme det før jeg har fått sett resultatet med egne øyne. Så lenge de ikke bruker Jean Claude Van-Damme som Master Chief, så er jeg ihvertfall delvid fornøyd.

Lenke til kommentar
Ja det er tujll. Har vært prat om dette i en annen tråd ... og filmselskapet avkreftet det blankt.

http://movies.yahoo.com/mv/news/va/2005100...2847043000.html

Med sitater fra presidenten av Universal Studios som snakker om Jackson? Kilde til avkreftelsen takk? :S

Selvom Kathleen Kennedy og Steven Spielberg var produsenter på Jurassic Park III, så betydde ikke det nødvendigvis at den var KONGE ... den sugde nemlig hardt.

Så det var regi jeg tenkte på som det var rykter i flust av på nettet en stund, og det ble avkreftet av filmselskapet. Men herrejesus kristiansen og alle hans disipler, det er ingenting som hadde vært bedre enn at den historien og det scenarioet Halo byr på hadde blitt laget skikkelig bra. Det hadde vært en våt drøm det ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Dette er kos. Leste om dette på for et par dager siden, og kan ikke si at jeg gruer meg til denne filmen. Ettersom jeg er en flittig Halo-spiller som bruker et par timer daglig til dette spillet, kan jeg ikke tro annet enn at dette blir bra. Skjønner ikke hvorfor folk stusser på dette prosjektet. Det er ikke store feilene Bungie har gjort med realiseringen av Halo-komplekset. Det siste de gjør er å legge dette ansvaret i hendene til noen som kan gjøre det dårlig eller skuffende for fansen.

Dette kan disse gutta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
- FarCry (Uwe Boll er helten)

Jess. Uwe Boll lagde jo The House of the Dead-filmen! og den har jo bare fått god kritikk.. Jepp, nettopp.

Enda godt vi fortsatt har noen virkelig forferdelige filmskapere her i verden :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...