NooN Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da jeg våkna i dag morgen, var telefon min slått seg av... ikke livstegn. får ikke til å slå den på. var fullt batteri i går kveld. viser ikke tegn til lading og batteriet er ok. noen tips til hva det kan være? Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Da jeg våkna i dag morgen, var telefon min slått seg av... ikke livstegn. får ikke til å slå den på. var fullt batteri i går kveld. viser ikke tegn til lading og batteriet er ok. noen tips til hva det kan være? Legg inn ny software på den Lenke til kommentar
NooN Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hvordan gjør jeg det? Du må ha et DCT-4 flashsett som støtter 6600 eller sende den til noen som har. F.eks ta en tur innom et Nokia service butikk som kan utføre det mens du venter. Men det koster sikkert rundt 400 kroner da Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Da jeg våkna i dag morgen, var telefon min slått seg av... ikke livstegn. får ikke til å slå den på. var fullt batteri i går kveld. viser ikke tegn til lading og batteriet er ok. noen tips til hva det kan være? Hei Kan du ikke bare prøve å ta ut batteri og simkort og deretter sette det inn igjen og koble til ladeledning.Skal du legge inn ny SW så må den på et serviceverksted,ikke mulig å gjøre det selv.har du fortsatt garanti eller reklamasjon så bruk den. Endret 5. oktober 2005 av smoker2 Lenke til kommentar
NooN Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 har nok prøvd det med batteri og sim... ikke liv. får vurdere å sende den inn til verksted... noen som har link til slike på nettet? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 du har ikke fått fuktskade på telefonen din da? Lenke til kommentar
NooN Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 nope... den stod inne på rommet mitt og når jeg stod opp var den død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå