unwill Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skolen er i full gang, og midt i semesteret har jeg bestemt meg at jeg vil ha en ny sekk. Den gamle begynner å revne og så mye tid som jeg har sekken i ryggen under jeg meg selv en ny sekk. Som student flest er ikke økonomien enorm, men jeg har funnet ut at 400 kr, da bør jeg finne meg en god sekk. Etter å ha sett rundt i Trondheim-by (sentrum), fant jeg ut at det ikke var så mange butikker som selger sekker..., som egentlig er litt rart med tanke på hvor stor prosent-andel av byen innebygger er elever / studenter. Fant Morris, utvalget var ikke all verden, de hadde noen innenfor budsjettet, men de var for små, de hadde noen passe, men de var for dyr Jaja, jeg får holde meg til det gode gamle. Noen tips til merke-type sekk til student? Ønsker en god sekk, under 400 kr og ca 30-34 liter. Når vi først snakker om sekker, kan vi jo snakke litt om mote også Hvilken farge syns du er fin på en sekk? (Skal til Oslo om 1-2 uker så hvis det er noen bra tilbud der , gi gjerne tips) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Svart Bergans..er ikke verre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Her er mye bra å velge mellom. De har vel G-Sport i Trondheim? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 30l Bergans, 299,- på MxSport Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.nbags.no/index.php?cPath=30_194 http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=921 slik skal jeg ha kanskje, merk 30 års garanti Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lån / kjøp en sekk av forsvaret. De mellomstore grønne er gode å bruke, brukte en slik på videregående med stort hell. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Før du kjøper en sekk må jeg si at sekkene til nike, eier ikke kvalitet. De ryker hvis du har innhold med en vekt på 15-20kg i den. Hold deg unna! Eller, lykke til med jakten på drømmesekken. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jansport sekkene er gode og pene og fine og pene og... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jansport er best. Etter mine erfaringer er ikke Quiksilver så verst heller. Bergans er for allminnelige. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Etter mine erfaringer er ikke Quiksilver så verst heller. Bergans er for allminnelige. Quicksilver er simple. Bergans er deilige. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bubblebee er best, men ganske dyre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 FJELLSPORT Modell: SKOLESEKK 27 LTR SORT/GRÅ Pris: 499,00 Fjellskolesekk ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå