Golding Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei. Har tenkt å kjøpe meg en wireless desktop hvor både mus og tastatur skal være trådløst. Jeg har en hybel som er på 2 etasjer hvor 2. etasje er en slags hems, med fri og åpen sikt ned til stua. Jeg har koblet TV og PC sammen, og trenger derfor at rekkevidden er på 6-7 meter slik at jeg kan sitte nede på stua, og styre PC på TV der i fra. Krav: Lang rekkevidde, i hvertfall 6-7 meter Masse funksjonsknapper (volumkontroll og play/stop som de viktigste) Mus med godt grep og tilbake-knapp samt scroll Kan også nevnes at jeg er interessert i det beste OG billigste. Noen forslag? Jeg vet ikke om vanlig trådløs (RF?) greier å ha så lang rekkevidde som opptil 6-7 meter, og jeg må da kanskje ha bluetooth? I så fall, må jeg ha bluetooth på PCen fra før? Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjøp Logitech MX5000 der går både tastatur og mus på blåtann. Det følger med bluetooth adapter. Har akkurat fått det i hus, virker lovende. Hvis du vil lese mer om MX5000 klikk HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå