ballemann Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hei sann, har et lite problem her. har et raid kort med 3 harddisker på, hovedkortet finner raid kortet men harddiskene finner jeg ingen plass (bare inni kabinettet ) har sjekka med drivere og det står at den skal funke "enheten fungerer som den skal" I Biosen står det at den ikke finner raid kontrollern men den finner den under "enhetsbehandling" så jeg vil gjerne ha hdd's til å funke igjen <3 musikk<3 mvh ballemann og en fortvilt kompis Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg kan ikke hjelpe deg med problemet ditt, men jeg ville bare gratulere deg med et fint nick Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg kan ikke hjelpe deg med problemet ditt, men jeg ville bare gratulere deg med et fint nick haha, vist er det fint ? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ok , la meg forstå dette riktig. du finner diskene i raid kontrollern men ikke i windows? Hvis dette er tilfelle, sjekk om det står noe om "export disks to windows" inisiatilize disks. Kort sagt sjekk innstillinger på raid kortet. Eller gå inn på produsentenes hjemme side og sjekk om det noen oppgraderinger eller noen issuer med HK ditt eller lignede. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ok, kan prøve dette, gratiss med første innlegg foresten du brukte den vel Lenke til kommentar
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hmmm, ingen som kan hjelpe meg og Ballemann med dette? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm, diskene er ikke noen steder... hva mener du med instillingene til raid kortet ? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) ok, åssen kontroller er dette her, bedre 4 mye info enn 4 lite Det som er saken er at enten så må du lage et RAid med kontrollern eller så må du "si fra" til kontrollern at du har lyst til å bruke diskene hver for seg i windows, så må du sette dem til "Single drives" eller det som den kontrollern din har. Er det SATA eller er det ide kontroller Endret 5. oktober 2005 av war2war Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 broren til han som hadde problemet kom aa fikset det saa ikke noe stress lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå