Cuneax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det finnes et fint dikt på slutten av romanen "Star Wars Episode III: Sithene tar hevn". Problemet er at jeg ikke kan huske det i sin helhet. Er det noen her på forumet som har boka og kan skrive ned diktet i denne tråden? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Se om du kan finne noe i manuset. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Manus og roman er dessverre ikke det samme, men takk for at du prøvde Jeg husker fragmenter (eller tror): "Mørket er (...) og det er tålmodig og det vinner alltid Men kilden fra ett eneste lys er nok for å overvinne det (?) Kjærlighet er mer enn alt lys (?) Kjærlighet kan tenne stjernene" Lenke til kommentar
irio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 The dark is generous, and it is patient, and it always wins—but in the heart of its strength lies weakness: one lone candle is enough to hold it back. Love is more than a candle. Love can ignite the stars. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hjertelig takk, min venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå