perjo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Har akkurat kjøpt meg nye deler til dataen, men minnet jeg valgte funker veldig dårlig å overklokke. Noen som har noen gode tips til minne som kan passe dette HK og som tåler overklokking?? Det jeg har får jeg nemlig ikke klokket over 200MHz. Se i signaturen min ang. deler!! Tenkte kanskje på et par 1 gb brikker, men vet ikke helt jeg, kan godt gå for 512 også. Ser også att de anbefaler en brikke på dfi's hjemmeside, men de koster jo flesk. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ingen tvil hva du skal velge! denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308282&cks=PRL Har prøvd mange forskjellige...men disse gir desidert mest for pengene. Har samme hovedkort som deg! Mine går fint på 250....har ikke prøvd mer! Lykke til Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Corsair TWINX2048-3200c2 er ikkje kjent for å klokke så bra, men slakker du ned på timingsene så skal det ikkje verr umulig å komme til 250MHz. Selv har eg OCZ 2GB sett klokket til 240MHz 2,5-3-3-8-1T kommer høyere men må da kjøre CL3. Men det har da ikkje så mye å sei hvo mye du klokker minnet, bare kjør ned divideren når du klokker CPUen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå