Gå til innhold

Forsterker til Dali 5005LE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prisklasse..?

edit: kan jo legge til at jeg selv er ute etter stereoforsterker for tiden til høyttalere i sånn ca samme prisklasse som deg og etter mye lesing av diverse tester og blader og forumspørring her, på avforum og hifisentralen så har jeg kommet frem til at jeg 99% sikkert blir å invistere i Vincent SV-226 MK II, så jeg kan jo anbefale den. :) (kommer i sølv også)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jeg vurderte selv en stund å kjøpe en Vincent SV-226 mkII, siden jeg har en forkjærlighet for varm og kraftig lyd. Det eneste problemet med forsterkeren (som gjorde at jeg valgte å styre unna den) er at den koster litt å eie i lengden (rørene på inngangene må skiftes etter hvert).

Et godt alternativ til Vincenten er Harman Kardon HK970. Har selv forgjengeren HK670, og den skuffer ikke på noen måte, bortsett fra at den mangler linjeutganger.

Endret av Exiter
Lenke til kommentar

Du har ikke skrevet noe om hvor mye penger du skal bruke på forsterker,så jeg kommer med forslag i flere prisklasser.

Ta en titt på Xindak XA-6950. 7990 kr koster den. Den gjorde det glimrende i test i siste DVD&Hjemmekino.

Cayin 252B er også en nydelig forsterker med sinnsykt bra lyd og masse power.

Edit:Det ligger en Primare A20mkII på QXL. Flott forsterker det også!

Enda et forslag:MARANTZ PM-7200. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...