DFLW Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Er det jenter som spiller data spill, i tilfelle hvilke? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det finnes nok jenter som spiller Counter Strike , Half-Life osv. , men guttene spiller det mest... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 jentespill nr. 1 må jo være The sims. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg kjenner ei som spiller CS :smile: The Sims er nok det spillet som blir spillt mest av jenter ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hehehe må jo le litt men kjæresten spiller CS og hun er ganske god. Har redda teamet hennes noen ganger hehehe....men hun liker sims best Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jentespill: Bust-A-Move og Tetris. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Er vel en del jenter som spiller på http://www.123spill.com ?? :smile: Kul plass forresten, særlig når en skal jobbe med oppgaver på skolen :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 /me kjenner mange som spiller Elasto Mania. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 tetris er ikke et jente spill!!! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Nichole i SK. Alle CS-spillere fra 14-18 sikler etter hun. :wink: Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Gikk på google og søkte på "Nichole i SK" http://www.steelkittens.com/show_player.as...=1&PlayerID=618 Var det hun du mente? :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Spilte mye OMF2097 med en venninne, og det var jo ganske festlig. Hun har prøvd q3,cs ol men hun klaget over at hun ble svimmel og så hele tiden i gulvet eller taket(i spillet altså). Lenke til kommentar
CyberWorrior Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg kjenner 5++ som spiller CS,HL og mer :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 19:40, MrLee skrev:tetris er ikke et jente spill!!! Mener bare at det er mange jenter som liker Tetris. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 En av mine beste venninner spiller fortsatt Diablo2 (på 2. året ellerno) online i timevis. La oss si det sånn, hun har aldri problemer med å finne et party å joine :smile: Har typisk jentenick også i tillegg. Og spiller selvsagt som Sorceress. Det alle dem IKKE vet, er at hun er utrolig vakker også. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 jeg kjenner 10+ jenter som drar på LAN, men bare 1 som spiller noe der. Hun spiller rpg's, ikke noe fps-spill. Søstra mi spiller Diablo 2 og the sims (seff), men aldri i MP. Jeg tror jenter liker tv-spill bedre, på den fronten er de veldig aktive. Det kan være fordi det er mye enklere, "mer sosialt" (f.eks. alle sitter i sofa'en rundt TV'n), krever mindre innlevelse og tid, jenter flest misliker voldlige spill, jenter har en større frykt for å bli stemplet som nerd enn gutter, eller kanskje de rett og slett ikke kan få en slik interesse for et dataspill. Akkurat som gutter ikke kan få slik glede av å gå på en shoppingrunde som jentene Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Virker på meg som jenter konsenterer seg for det meste om et spill av gangen, og spiller kun det. Mens gutter gjerne hiver seg over mange av gangen. Kjenner noen jenter som liker å game. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Det er en jente med i samme Tribes2-klanen som meg, hun er skikkelig god (tipper hun banker meg lett). Hun har nok spillt T2 en god stund da og er faktisk en av klanlederne. Jeg synes det er kjempetøfft :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 04:20, Bitex skrev:En av mine beste venninner spiller fortsatt Diablo2 (på 2. året ellerno) online i timevis. La oss si det sånn, hun har aldri problemer med å finne et party å joine :smile: Har typisk jentenick også i tillegg. Og spiller selvsagt som Sorceress.Det alle dem IKKE vet, er at hun er utrolig vakker også. Woow.. finnes det da. Både gamer og vakker. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå