Gå til innhold

Er jenter "gamere"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hehehe må jo le litt men kjæresten spiller CS og hun er ganske god. Har redda teamet hennes noen ganger hehehe....men hun liker sims best :grin:

Lenke til kommentar

En av mine beste venninner spiller fortsatt Diablo2 (på 2. året ellerno) online i timevis. La oss si det sånn, hun har aldri problemer med å finne et party å joine :smile: Har typisk jentenick også i tillegg. Og spiller selvsagt som Sorceress.

Det alle dem IKKE vet, er at hun er utrolig vakker også.

Lenke til kommentar

jeg kjenner 10+ jenter som drar på LAN, men bare 1 som spiller noe der. Hun spiller rpg's, ikke noe fps-spill. Søstra mi spiller Diablo 2 og the sims (seff), men aldri i MP. Jeg tror jenter liker tv-spill bedre, på den fronten er de veldig aktive. Det kan være fordi det er mye enklere, "mer sosialt" (f.eks. alle sitter i sofa'en rundt TV'n), krever mindre innlevelse og tid, jenter flest misliker voldlige spill, jenter har en større frykt for å bli stemplet som nerd enn gutter, eller kanskje de rett og slett ikke kan få en slik interesse for et dataspill. Akkurat som gutter ikke kan få slik glede av å gå på en shoppingrunde som jentene

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-20 04:20, Bitex skrev:

En av mine beste venninner spiller fortsatt Diablo2 (på 2. året ellerno) online i timevis. La oss si det sånn, hun har aldri problemer med å finne et party å joine :smile: Har typisk jentenick også i tillegg. Og spiller selvsagt som Sorceress.

Det alle dem IKKE vet, er at hun er utrolig vakker også.

Woow.. finnes det da. Både gamer og vakker. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...