P0nduz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vet ikke om den hører hjemme her men prøver. Jeg får hvertfall bluescreen når jeg f.eks bare sitter og hører på musikk og surfer på nette. Får det aldri mens jeg spiller spill eller noe anna Avg eller spyboot finner ingenting. noen som vet hva dette kan komme av? ganske irriterende. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva står det på denne blåskjermen da? står det noe spesielt? Kan være en driverkonflikt en eller annen plass. Litt vanskelig å si hva det kan være når du ikke sier hva som står på blåskjermen. Selv har jeg nesten det samme problemet, å er sannelig ikke sikker på hva det kan være. Eneste jeg vet er at her har det noe med Windows å gjøre. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg rekker ikke å lese hva som står der engang bare blått masse hvit skrift også borte:S er ikke lenge siden jeg formaterte maskina og problemet er der me en gang før den er kobla opp mot internett engang:( Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 noen andre ideer? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøv scandisk hvis du får til funka for meg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For å lese bluescreenen kan du gjøre følgende: Trykk f8 under oppstart og velg "Ikke restart automatisk etter systemfeil" eller noe i den dur. Da vil bluescreenen bli værende og du kan skrive ned informasjonen og poste den her. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 satte den til det men da bare slo den seg av før jeg rakk og se hva det stod:S tror dere det hjelper å bare oppdatere bios eller bør jeg formatere og legge inn på nytt? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjør memtest 86 Prøvd det forslaget? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei. tror nok ikke at det hjelper å flashe bios nei. Har du sjekka at f. eks alle riktige drivere er installert og at vifta på skjermkortet går rundt. Husker at jeg hadde liggende problem med en pc, at den fikk blåskjerm og man rakk ikke å lese hva som stod. Da var det problemer med at vifta på skjermkortet ikke gikk rundt. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 ja jeg har kjørt memtest 86. skjermkortvifta sitter der den skal og den går rundt det var det første jeg sjekka. lasta ned alle driverne fra hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå