Dammed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 2GB er å foretrekker før 1GB, selvsagt, og ja - Det med pagefila er ett veldig pluss. Men i det store hele, for en gamer vil ikke ytelsesøkningen være stor. Er det kanskje mer lurt å kjøpe 2 x 512 mb ram nå, og så kjøpe 2 x 1024 mb ram senere når man skal oppgradere? Og er A-DATA et merke man kan kjøpe når det gjelder ram eller er det dårlig? Og hva er egentlig pagefila? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ok, så hva syns dere om å kjøpe 4 x 512 mb ram dual channel. (Rammen) (to sånne pakker ) Hvis du skal ha 2 GB må du ikke finne på å kjøpe 4x512 MB. 2x1024 MB er et mye bedre valg. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ok, så hva syns dere om å kjøpe 4 x 512 mb ram dual channel. (Rammen) (to sånne pakker ) Hvis du skal ha 2 GB må du ikke finne på å kjøpe 4x512 MB. 2x1024 MB er et mye bedre valg. ok, hva syns dere om denne Rammen? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ok, så hva syns dere om å kjøpe 4 x 512 mb ram dual channel. (Rammen) (to sånne pakker ) Hvis du skal ha 2 GB må du ikke finne på å kjøpe 4x512 MB. 2x1024 MB er et mye bedre valg. ok, hva syns dere om denne Rammen? Da ville jeg MYYYYYE heller kjøpt denne RAMen Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da ville jeg MYYYYYE heller kjøpt denne RAMen Mangler som de fleste $$$... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Mangler som de fleste $$$... Men den rammen jeg nevnte over, er den mye dårligere osv. Eller det forskjeller man nesten ikke merker? Endret 6. oktober 2005 av dammed Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvis du ikke skal overklokke greier du deg helt fint med billlig standard-minne, men om du skal overklokke, bør du vurdere brikkene oysfaerg foreslår. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hvis du ikke skal overklokke greier du deg helt fint med billlig standard-minne, men om du skal overklokke, bør du vurdere brikkene oysfaerg foreslår. ok, skal ikke overklokke, tør ikke å tukle med sånt. Jeg oppgraderer heller når det blir nødvendig. Så det ble 2 x 1024 mb TwinMOS minne. Dere kan se hele oppsettet mitt HER. Endret 6. oktober 2005 av dammed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå