wewwen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har en WD caviar, den er på 160 gb. delt den opp i 2. en til og ha windows på, og en til og ha dill dall. men den til oprativsystem er bare 5 gb . går det ann og "gi" noen gb fra den andre partisjonen? Lenke til kommentar
gjøken Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Prøv Partition Magic . Sannsynligvis må du kjøpe produktet (Last ned demoversjon fra www.download.com. Du kan prøve produktet uten å iverksette selve endringene i praksis) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 men må jeg formatere? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så lenge programmet ikke stopper midt i flyttingen av data mellom diskene, med det resultatet at du har to korrupte harddisker, trenger du som sagt ikke å formatere. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Husk nå for all del å ta backup før du bruker PM. Har litt dårlig erfaring med PM. Skulle jeg forandre størrelse på partisjonene mine i dag, ville jeg heller prøvd med Acronis. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 har gjort det! helt konge. tok ikke backup da Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 5Gb til OS hadde gått greit det. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 5Gb til OS hadde gått greit det. jeg HADDE 5, men nå har jeg 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå