smeboe Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Du er forelsket i henne sjøl du! Hvis ikke ville du ikke brydd deg om det... Værtfall ikke brukt så her mye energi på henne.. Send en hyggelig sms så spørr du om dere skal gå en koselig kveldstur haha, da har jeg vært forelsket ganske ofte tror problemet heller ligger rundt det å "ønske å bli likt av alle" og "bry seg for mye om hva andre sier/gjør mot en" Og kanskje det at hun, som du sier, er vannvittig pen, og du ikke vil ødelegge vennskapet med henne fordi du kanskje kunne bli forelsket senere, og da hadde det vært litt dumt å ha vært drittsekk tidligere... EDIT: har nå lest hele tråden og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har lest en tråd så proppfull av gullkorn og vissvass som her... Ler som bare f, og hadde jeg ikke vært glad i livet mitt, tror jeg at jeg kunne le meg i hjel Endret 5. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Isbj0rn Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ida, jenter er da en avart av mennesker.. Og mange jenter BLIR faktisk monstre når PMS inntreffer.. i sammenheng med P-pille så blir mange ikke væranes med i det hele tatt! Bør helst komme seg i sikkerhet til et annet kontinent!! Med brev og besøksforbud.. uten telefon!! Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hehe.. opplever noe lignede selv, men det er med en GUTT!! Fatter ikke hva som går av ham, litt synd for han var en god venn Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hehe.. opplever noe lignede selv, men det er med en GUTT!! Fatter ikke hva som går av ham, litt synd for han var en god venn Har du en guttevenn som bruker P-Piller og har mensen Hva er det du gjør med vennene dine Endret 5. oktober 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ida, jenter er da en avart av mennesker.. Og mange jenter BLIR faktisk monstre når PMS inntreffer.. i sammenheng med P-pille så blir mange ikke væranes med i det hele tatt! Bør helst komme seg i sikkerhet til et annet kontinent!! Med brev og besøksforbud.. uten telefon!! p-pillene gjør faktisk PMS-situasjonen enklere! Har PMS en dag elns nå! da lukker ejg meg inne på rommet og bare knurrer til de som snakker til meg! ellers er jeg blid men on topic. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlig om hva som plager de? Er så typisk jenter det der...viss hun skal oppføre seg sånn mer, så hadde jeg ikke gidda å brydd meg! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Denne burde bli sticky :!: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje hun er gravid? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Gravid, og du gjorde henne det men du var blind og full når dere hadde sex så du vet det ikke Takk for innspillet ditt Nostradamus. Endret 5. oktober 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ehm, var jeg som gjorde henne gravid da hun var full. Grunnen til at hun nå ikke kan snakke med Christian er at hun egentlig elsker han, og angrer en smule på de ørten serieorgasmene hun fikk sammen med meg. Men var en flott natt da Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ehm, var jeg som gjorde henne gravid da hun var full. Grunnen til at hun nå ikke kan snakke med Christian er at hun egentlig elsker han, og angrer en smule på de ørten serieorgasmene hun fikk sammen med meg. Men var en flott natt da hahahaha du er drøy! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ehm, var jeg som gjorde henne gravid da hun var full. Grunnen til at hun nå ikke kan snakke med Christian er at hun egentlig elsker han, og angrer en smule på de ørten serieorgasmene hun fikk sammen med meg. Men var en flott natt da du husker vel ikke at den "dama" var meg gjør du vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Mere tull nå og advarsler vil bli delt ut. EDIT: JEG SA: mere tull og jeg deler ut advarsler og da mente jeg også meningsløse kommentarer........ Endret 5. oktober 2005 av B|Real Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor kan ikke folk bare være ærlig om hva som plager de? Er så typisk jenter det der... Der kom akkurat det der fra en jentes munn, endelig. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Som det ble sagt før her; alle kan ha dårlige dager/perioder. Eks'en min hadde sånne dager også. Alt var helt fint og flott dagen før, og plutselig ville hun ikke snakke med noen som helst inkl. meg. Man kan ALDRI forstå jeg på jenter. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For å prøve å svare på tråden og ikke bare å komme med bullshit: Jeg erfarte noe lignende da jeg gikk på u-skolen (hmm, var vel rett før sommerferien for 5 år siden). Jeg var forelsket i en jente, og dette visste hun om. Fungerte greit dette, jeg tenkte på henne dag og natt, men vi kunne fortsatt snakke sammen på skolen. En dag unngikk hun meg det hun kunne, og jeg kunne ikke forstå hvorfor. Jaja, det går sikkert over tenkte jeg (selv om jeg ble veldig såret). Da var det en kamerat av oss som hadde fortalt henne noe om at jeg truet en av kameratene hennes til å holde seg borte fra henne pga jeg var sjalu. Denne kameraten tok jo dette ut av lufta, men da jeg prøvde å forklare at jeg aldri hadde sagt noe slik ville hun ikke høre på meg. Jeg foreslo også at hun skulle høre med han karen jeg hadde truet, men det gikk visst ikke an. Jeg ble forbanna på hun og ba hun aldri snakke til meg igjen (hun visste jeg var hodestups forelsket i henne, så trodde hun jeg stod der og løy henne rett i trynet? WTF?). Siste skoledag før ferien snakket hun endelig med han fyren jeg hadde "truet", og han hadde ikke peiling på hva hun snakket om da hun tok det opp. Hun prøvde da å unnskylde seg, men vi ble aldri venner igjen etter det. Sommeren gikk uten at vi så hverandre, ringte eller sendte sms, og vi gled lenger og lenger fra hverandre. Ok, skled litt ut på siden dette, men vil oppfordre deg til å konfrontere henne og finne ut hva problemet er. Kanskje er det det samme i ditt tilfelle: En sløv venn som ikke vet hva han eller hun snakker om. Angrer på jeg ikke prøvde å redde vennskapet vårt, var en meget koselig jente. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jodda man kan forstå dem, men man forstår dem ikke. Komprende? Lenke til kommentar
Isbj0rn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 p-pillene gjør faktisk PMS-situasjonen enklere! Har PMS en dag elns nå! da lukker ejg meg inne på rommet og bare knurrer til de som snakker til meg! ellers er jeg blid Noen blir faktisk sur å grinat så lenge de går på P-piller.. PMS eller ikke.. Kjipt, men noen tåler dem ikke.. Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hehe.. opplever noe lignede selv, men det er med en GUTT!! Fatter ikke hva som går av ham, litt synd for han var en god venn Har du en guttevenn som bruker P-Piller og har mensen Hva er det du gjør med vennene dine :!: ikke den biten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå