Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Visste dere at Jenter har "hårdager" ? visste ikke jeg Men der ordna seg til slutt Zethyr Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om du ikke då e forelsket i hun, då e det jo bare en ting å gjøre Spise eple? I can see why you're single Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bedre for henne at han slafser på et eple enn at han slafser på en annen jente da? Synes Hylo er flink, jeg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om du ikke då e forelsket i hun, då e det jo bare en ting å gjøre Spise eple? I can see why you're single Og jeg skjønner hvorfor du har kviser (vill gjetning), siden du foretrekker cola fremfor epler når du møter humørsyke personer. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om du ikke då e forelsket i hun, då e det jo bare en ting å gjøre Spise eple? Nei, det er jo åpenbart at balltre er løsningen nok en gang... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Om du ikke då e forelsket i hun, då e det jo bare en ting å gjøre Spise eple? I can see why you're single Jeg er ikke singel. Jeg har dame. (Hun er tilogmed to år eldre enn meg. ) Balltre løser alt. Takker, AnAnAs. Endret 4. oktober 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Viss man er skikkeleg forelska i nokon er det vanskeleg som faen å ignorere den personen, det har iallfall eg erfart. Men ja, det fungerer som faen. Endret 4. oktober 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er ikke singel. Jeg har dame. (Hun er tilogmed to år eldre enn meg. ) Balltre løser alt. Takker, AnAnAs. Ok ok Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Visste dere at Jenter har "hårdager" ? Er det de dagene hvor de blir snurt på under ett tusendel? Og ingen fatter hva som har skjedd fordi det gikk så fort? overemosjonell og forvirra og sta på en gang? Lenke til kommentar
Isbj0rn Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det de dagene hvor de blir snurt på under ett tusendel? Og ingen fatter hva som har skjedd fordi det gikk så fort? overemosjonell og forvirra og sta på en gang? Nei det er vel disse dagene som går under PMS.... prøver å være mest mulig usynlig på sånne dager... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For å besvare første emnet: Det virker nesten som at noen kan ha sagt at du er forelsket i henne elns, uten at du har måttet være det, hun tror på 'noen', og hun unngår deg. Dette er ikke oppspinn eller noe lignende. Det er kjent faktum at noen unngår en person som har røpet alt for tidlig til vedkommende at han/hun er forelsket i vedkommende. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hun hadde kanskje en veldig dårlig dag (periode) og ville ikke prate med noen. Ellers så er hun forelsket i deg og tør ikke prate med deg. Kanskje hun tror hun har dummet seg ut for dere/deg den dagen hun var full på skolen og er kjempeflau.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har en teori... Du er stygg! Neida... Husk at det er en kvinne! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lol @ lemmelek! Det ordet elska jeg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lol @ lemmelek! Det ordet elska jeg! Det verste med lommetennis er at dommeren er en kuk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei dæven ... ikke ofte man ler så mye av off-topic! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei dæven ... ikke ofte man ler så mye av off-topic! And it all klaffs becouse off me. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vel, attention whore. Mhm Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Haha, noen får det til å høres ut som om jenter er en egen art! Altså, jenter kan som alle gutter ha en dårlig dag, det trenger nødvendigvis ikke bety at hun har PMS eller mensen. Gutter flest tror at jenter blir til store stygge monstre når vi har mensen, men det stemmer ikke. Her i dette tilfellet er det nok som sagt at hun har hatt en dårlig dag bare. Ikke bli hysterisk fordi hun har vært avvisende, hun ville nok antageligvis bare være i fred. Kansje hun har sovet dårlig, har problemer hjemme, på kjærlighetsfornten you name it. Kansje hun tilogmed liker deg? Og det med at dere kun har kjent hverandre i 2 månder, jeg kjente kjæresten moin knapt 3 uker før vi ble sammen og vi har vært sammen snart et år så du vet jo aldri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå