Gå til innhold

jenteproblem. Hva gjorde jeg egentlig?

Christian86

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke deg det er noe galt med, og om det skulle være galt med noen så må det da være hu.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg huka tak i ho en dag på skolen og spurt om hu ville bli med deg å gå en tur alene, fordi du har noe å spørre om som du lurer fælt på. Hvis ho ikke vil, så er det bare å drite i ho og vente på at ho skal bli "normal" igjen.

Kanskje ho liker deg? Og er derfor ekstra redd for å omgås med deg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter er definitivt rare dyr. Ofte har de en "grunn" når de gjør ting som dette. Gjerne en ubetydelig grunn som vi gutter ikke klarer å se fordi vi "er" trangsynte. Ingen jenter her på forumet som har svaret?

Men jenta mi derimot ;)

Lenke til kommentar
Jenter er definitivt rare dyr. Ofte har de en "grunn" når de gjør ting som dette. Gjerne en ubetydelig grunn som vi gutter ikke klarer å se fordi vi "er" trangsynte. Ingen jenter her på forumet som har svaret?

Men jenta mi derimot ;)

snakket med flere, ingen av dem greier å forstå det :p

Lenke til kommentar
etter å ha kjent meg i 2 mnder? absolutt :p

Så absolutt mulig det, vel? Bruker du årevis på å bli forelska i en person?

neppe, men hun er vanvittig penere enn meg. Skulle noen likt noen så skulle det vært meg, men det gjorde jeg litt kanskje, men ikke nå.

Hah, tull. Når du oppretter et emne som omhandler et tema som dette, har du visse følelser for ho. Det er det absolutt ingen tvil om.

Du er berre lettare irritert/frustrert over hennes oppførsel dei siste dagane, og derfor føles det som om dine følelser for ho har dabba av. Dei kjem heilt klart til å komme igjen når dykk har fått avklart dette. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Du er forelsket i henne sjøl du! Hvis ikke ville du ikke brydd deg om det... Værtfall ikke brukt så her mye energi på henne..

Send en hyggelig sms så spørr du om dere skal gå en koselig kveldstur :thumbup:

haha, da har jeg vært forelsket ganske ofte :p

tror problemet heller ligger rundt det å "ønske å bli likt av alle" og "bry seg for mye om hva andre sier/gjør mot en"

Lenke til kommentar

Har noe nesten ala samma problemet. ( hadde ihvertfall )

Var ei som jeg blei kjent med under no "samling" mellom klassene.

Og prata osv og blei kjent. siden blei det hallo hver dag og småprata i friminuttene. Men så et friminutt satt jeg helt i egene tanker, og tegna/gjorde ferdi no lekser. Også kom hu forbi og sa "hei ole" og virka hyggelig. men jeg var småtrøtt, så jeg sa " øhh. hei.. *se ned igjen*

Etter det sa hu ikke hei til meg ellernoe :p

( teit forklart )

For litt siden ( husker ikke hva ) hadde vi at vi skulle lage no stæsj, også blei det småprating igjen, og jeg trur ikke hu er "sur" på meg elns.

:hmm: jenter er merkelige.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en litt for stor "Oh noes!1"-faktor her... hva så om ei jente gir faen i deg en dag, eller om ei jente slutter å si hei for en periode? Hvem skal fikse det andre enn dere selv?

Trådstarter: Si hei til jenta, men vær noe mer enn normalt høflig. Da vil hun ikke ha noe å klage på. Kanskje hun finner "signaler" (jenteting) på at du er forelska, mens hun nettopp har sett en hunk ute på byen som hun heller vil ha i tankene når hun masturberer? Kanskje faren hennes har rævpult henne til hun besvimte, og derfor har en litt lite snakkesalig periode? Kanskje hun rett og slett har PMS, eller synes du burde pusset tennene bedre den dagen?

Gohan: Liten skade skjedd, om du er rask til å reparere.. gå bort til henne og si hei en dag, og få henne i prat i en del minutter, så fikser det seg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil kjenne jenter som tror de kan behandle dere som de vil engang? Liker dere å bli undertrykt og latterliggjort? Vær en mann eller lev med det.

EDIT: Jenter gjør jo som kjent sånn for oppmerksomhet. Og ved å skrive en sms med "hvorfor ignorerer du meg? BUHU!:( :(" så heller du jo bare bensin på bålet.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil kjenne jenter som tror de kan behandle dere som de vil engang?
Det er jo en liiiiten mulighet for at dama er grisefin, da.. ? Om det er en tilfeldig kjøttfløytespiller, så hadde man jo selvsagt ikke brydd seg.

EDIT: Jenter gjør jo som kjent sånn for oppmerksomhet. Og ved å skrive en sms med "hvorfor ignorerer du meg? BUHU!:(:(" så heller du jo bare bensin på bålet.
Ignorance is bliss :cool:

Hylo: Masturbere har høyere rang enn å spise eple. Finnes ikke noe bedre å gjøre når en jente er forelska i deg enn å sette seg ned å fantasere om hvor flott dere kunne hatt det mens du polerer beisekosten.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil kjenne jenter som tror de kan behandle dere som de vil engang?
Det er jo en liiiiten mulighet for at dama er grisefin, da.. ? Om det er en tilfeldig kjøttfløytespiller, så hadde man jo selvsagt ikke brydd seg.

Samme hvor fin en gutt hadde vært, så hadde jeg latt han være, for som kjent kommer de ALLTID luskende tilbake når de ikke får den oppmerksomheten de vil ha. Seriøst, har prøvd det opptil flere ganger. En fin gutt kommer alltid tilbake når han begynner å tvile på om han er faktisk er fin nok til å skape sånt drama...

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Grisefin ftw.

And, ignorance is the bliss. :)

Lenke til kommentar
Samme hvor fin en gutt hadde vært, så hadde jeg latt han være der og være oppmerksomhetssyk, for som kjent kommer de ALLTID luskende tilbake når de ikke får den oppmerksomheten de vil ha.

Gutt /= Jente.

Jenter er sånn generelt oppmerksomhetssyke. Blandt gutter er det bare noen stakkars forkrøplede individer som lider av dette.

Lenke til kommentar
Hylo: Masturbere har høyere rang enn å spise eple. Finnes ikke noe bedre å gjøre når en jente er forelska i deg enn å sette seg ned å fantasere om hvor flott dere kunne hatt det mens du polerer beisekosten.

Delvis sant. Man kan da ha det gøy med lemmelek. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...