Lurifaksen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ugress og Røyksopp er fantastisk bra. Men begynner å bli litt lei albumene nå... Noen som vet om noen bra alternativer i omtrent samme sjanger? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ralph Myerz & the Jack Herren Band Xploding Plastix Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er uendelig glad i Air, som er samme type musikk av litt roligere karakter. Album som Moon Safari og Talkie Walkie burde være allemannseie Ellers er jo Ralph Myerz nevnt. Den henger jeg meg med på. (Jeg har signert Ralph skjorte :! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kraftwerk Aphex Twin ..kanskje Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 RJD2! Har hørt ufattelig mye på det etter jeg starta med Röyksopp og Ugress =) Et annet alternativ er jo DJ Shadow! Masse bra der også! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 RJD2! Har hørt ufattelig mye på det etter jeg starta med Röyksopp og Ugress =) Et annet alternativ er jo DJ Shadow! Masse bra der også! RJD2 og dj shadow er bra.. Men er jo ikke akkurat i elektronika kategorien. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Apotygma Berzerk, litt hardere.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Wolfsheim, And One og Erlend Øye Endret 5. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Takk for alle svar Ralph Myerz & the Jack Herren BandXploding Plastix Nesten litt morsomt - jeg skulle akkurat til å redigere innleget mitt og skrive at jeg også begynte å bli lei Ralph myers og xploding plastix også Endret 5. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Massive Attack.. deilig laidback mellow musikk, har aldri brydd meg om å putte dem i en bås, for de er ganske fleksible. Faithless. Jeg kjøpte forresten en CD her om dagen etter å ha hørt en låt fra den på nettradio (håper noen i et plateselskap leser dette, he-he), og jeg liker den godt. Rolige lydlandskap som inviterer til å slappe av og nyte det: Higher Grounds, av Healer (Michael Andresen). Endret 5. oktober 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hadde tentk til å lage en identisk tråd. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Massive Attack.. deilig laidback mellow musikk, har aldri brydd meg om å putte dem i en bås, for de er ganske fleksible. Faithless. Jeg kjøpte forresten en CD her om dagen etter å ha hørt en låt fra den på nettradio (håper noen i et plateselskap leser dette, he-he), og jeg liker den godt. Rolige lydlandskap som inviterer til å slappe av og nyte det: Higher Grounds, av Healer (Michael Andresen). Massive Attack skal være Trip Hop, men whatever, de er så sinnsykt deilige å høre på. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nesten litt morsomt - jeg skulle akkurat til å redigere innleget mitt og skrive at jeg også begynte å bli lei Ralph myers og xploding plastix også okei, da gir jeg to nye norske tips: da kan du teste ut disse: http://www.beatservice.no/release.asp?catno=60#BS060CD http://www.beatservice.no/release.asp?catno=59#BS059LCD Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Zero 7 kanskje? hjemmeside Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Bli bedre kjent med Ugress' tyske fettere og kusiner De-Phazz. Hils spesielt pent på låten "Wrong Dance" fra albumet "Daily Lama" (2003). Av de som ikke allerede er foreslått må norske Palace of Pleasure nevnes. I tillegg er Oofotr IIs skive "World Ambient" absolutt verdt å sjekke ut. På linken kan du lytte til samples og gjøre deg opp en mening. EDIT: Så godt som utelukkende snadder på denne samleskiva. Endret 7. oktober 2005 av johnj Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Enkelte grupper som har låter som likner på elementer fra Ugress' "Perdition City": Front Line Assembly, KIFOTH, Front 242. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå