Gå til innhold

Alternativer til Røyksopp og Ugress?

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er uendelig glad i Air, som er samme type musikk av litt roligere karakter. Album som Moon Safari og Talkie Walkie burde være allemannseie :love:

Ellers er jo Ralph Myerz nevnt. Den henger jeg meg med på. (Jeg har signert Ralph skjorte :!:)

Lenke til kommentar

Massive Attack.. deilig laidback mellow musikk, har aldri brydd meg om å putte dem i en bås, for de er ganske fleksible.

Faithless.

Jeg kjøpte forresten en CD her om dagen etter å ha hørt en låt fra den på nettradio (håper noen i et plateselskap leser dette, he-he), og jeg liker den godt. Rolige lydlandskap som inviterer til å slappe av og nyte det:

Higher Grounds, av Healer (Michael Andresen).

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Massive Attack.. deilig laidback mellow musikk, har aldri brydd meg om å putte dem i en bås, for de er ganske fleksible.

Faithless.

Jeg kjøpte forresten en CD her om dagen etter å ha hørt en låt fra den på nettradio (håper noen i et plateselskap leser dette, he-he), og jeg liker den godt. Rolige lydlandskap som inviterer til å slappe av og nyte det:

Higher Grounds, av Healer (Michael Andresen).

Massive Attack skal være Trip Hop, men whatever, de er så sinnsykt deilige å høre på. :love:

Lenke til kommentar

Bli bedre kjent med Ugress' tyske fettere og kusiner De-Phazz. Hils spesielt pent på låten "Wrong Dance" fra albumet "Daily Lama" (2003).

Av de som ikke allerede er foreslått må norske Palace of Pleasure nevnes.

I tillegg er Oofotr IIs skive "World Ambient" absolutt verdt å sjekke ut. På linken kan du lytte til samples og gjøre deg opp en mening.

EDIT: Så godt som utelukkende snadder på denne samleskiva. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...