Joachim Murat Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg har bredbånd fra Canal Digital og følgende utstyr: 1 Terrayon TJ70 med flg porter: *1 "Cable" *1 "USB" *1 "10/100 Base-T" link 1 Philips CPWBS054/00 Wireless Base Station med flg porter: *1 "To modem" *4 nettverksporter link 1 Philips CPWUA054 Wireless USB Adapter som kobles rett i pc link Er det noen her som kan hjelpe meg med hvordan dette skal kobles sammen? Har prøvd manualen, men finner rett og slett ikke ut av det... Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Din Terrayon blir "modemet" i systemet, fra 10/100 "Base T" blir det kabel til "modem" på Philips "basen". Tror en enklest får kontakt med Philips'en med å bruke kabel mellom den og tilkobla PC og sette opp hvordan det trådløse nettet skal "oppføre" seg - gjorde det slik på en 3Com "trådløs base" ( 4 tilkobla maskiner trådløst eller med kabel). Lenke til kommentar
Joachim Murat Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Heisann og takk for svar! Har nå koblet fra Terayon 10/100 "Base T" til "To modem" på philips'en og klarer å koble til "philips" trådløst nettverk med "excellent" styrke. Men jeg kommer likevel ikke på nett På philips'en lyser det kun på "power" og "wireless" men ikke på det siste lyset som er "modem". Har det noe å si? Jeg ser trådløsforbindelsen både sender og mottar pakker som bare det, men kommer ikke på internett... Har du noe mer å komme med? Takk for hjelpen så langt ihvertfall! Lenke til kommentar
Joachim Murat Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå