HelteTeigen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Når jeg sitter å skriver på bærbaren min, er det utrolig irriterende å hele tiden komme bortti Touchpaden min. Lurte på derfor om de finnes et program, som kan konfigurere touchpaden slik at jeg ved hjelp av en hurtigtast på tastature, kan aktivere den av og på. Altså slik at jeg slipper å gå inn på instillingene for touchpaden, for så å få den deaktivert. Takker for alle forslag... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 på min acer kan jeg trykke Fn+F7for å deaktivere, du har nok noe lignende på din. mener å huske at jeg hadde samme funksjon på min forige laptop Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har desverre ikke en slik knapp på min bærbar Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde vært greit å vite hvordan det bærbar det var snakk om. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 shg 8600 kjøpt hos shg.no Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Enten bios, eller så må man legge inn synptics-driverne og gjøre det der. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har lagt inn synptics-driverne ... Der finnes det ingen hurtigtast man kan konfigurere... ivertfall så vidt jeg kan se Endret 4. oktober 2005 av fvgjonari Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Synptics eller synaptic? Sjekk hjemmesiden for nye drivere. Det kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå