lassaron-jon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 familien fekk tilbod om adsl av telenord i dag fordi det skal byggast ut til området der eg bur. det var og tilbod om ein pakke for 650 ,- som innholdt "ting du treng for å få adsl" inkludert norton antivirus. kva treng eg? har modem frå før er montør nødvendig\kva må eg gjere? 250,- Lenke til kommentar
bentose Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dersom du har fleire telefonkontakter som er samankobla og er usikker på korleis du skal koble det om så kan det løne seg med montør dersom det kostar 250,- Av fysiske ting så treng du eit ADSL modem. Helst med innebygd ruter og støtte for PPPoE. Då kan du legge inn brukarnamn og passord i den og sleppe spesiell programvare på PC'en. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 kva må koblast isaman? har ein telefonkontakt. er modemet inni dataen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kva må koblast isaman? har ein telefonkontakt. er modemet inni dataen? Har du bare en kontakt er det enkelt, ADSL-modemet er en egen boks som kobles til maskinen din via ett nettverkskort. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 eg har nettverkskort som eg brukar på lan og sånnt. kan eg bruke det? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 først ein ledning frå telefon til modem, og ein nettverkskabel frå modem til data? og so må modemet ha strømm? noko meir? programm eller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 først ein ledning frå telefon til modem, og ein nettverkskabel frå modem til data? og so må modemet ha strømm?noko meir? programm eller? Ja, og du må ha en splitter hvis du fortsatt skal bruke telefone på linja, denne følger vanligvis med modemet. Og ja du bruker samme nettkortet som på LAN. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 er splitter med i alle adsl modem? innebygd i det slik at eg ikkje treng å bry meg med det? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 er splitter med i alle adsl modem? innebygd i det slik at eg ikkje treng å bry meg med det? Splitter er en egen boks som følger med i GDS pakken sammen med modemet. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 korleis veit vi at eit modem er bra? kor mykje kostar eit? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Splitter er ikke innebygget i modemet, men skal kobles til før modemet... Telefoninntak i huset->Splitter->Telefon ->ADSL modem->Router/PC Du vil som oftest bli spurt av ISP om du vil ha modem med i ADSL pakken din, gjerne til redusert pris av hva det koster i butikk/webshops. ISP kjører også support på det modemet som følger med i pakken, så du slipper å ringe direkte til modemlevrandøren om noe går galt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå