b-real Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse kabel-tingene? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvor som helt der de selger USB kabler. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Du kan jo kikke litt på biltema og clas ohlson, for de har det meste av verktøy og USB-utstyr... Tror du skal kunne finne alt du trenger der.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 hvis du tar deg en tur innom ELFA så finner du USB-kontakter med prod.nr. 42-707-08, og 42-706-17. kontakter for å koble til hk'et, kan du f.eks. bruke 2x 43-841-37. tror nok d enkleste å bruke er sånne usb-kontakter man får kjøpt på f.eks. elkjøp. sånne til å sette i en ledig slot-plass på kabinettet. der får du jo kontaktene ferdig terminert. bare demontere den å modifisere den litt :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Joda..kan alltids gjøre det, men fant ut at jeg trengte ikke det derre driten ovenfor...Kabelen min, var lang nokk alikevel. Wee! Modder den da etter school... Men takker for hintet clubzoda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå