Creature Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Då eg speller spell som BF2, CS Source, så kommer det av og til opp hvite streker som går over skjermen Eg har innstalert alt frå gammle til den nyaste beta driveren, men strekene er der i meir eller mindre grad uansett Er skjermkortet defekt?? Endret 5. oktober 2005 av Creature Lenke til kommentar
Creature Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det noen som har det samme problemmet? Lenke til kommentar
mujahedning Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) jeg har ett gainward gtx7800 GS og opplever noe snø i css. mulig det er gainward rettogslett, har hørt om flere som har samma problem. Endret 5. oktober 2005 av mujahedning Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Då eg speller spell som BF2, CS Source, så kommer det av og til opp hvite streker som går over skjermen Eg har innstalert alt frå gammle til den nyaste beta driveren, men strekene er der i meir eller mindre grad uansett Er skjermkortet defekt?? Har samme kort men har ikke opplevd lignende. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hvordan er temperaturen på kortet når du spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå