Wraith Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Er ikke sikker på om denne passer inn her eller under hovedkort, men satser på at det er mest hjelp å få her. Bare å flytte hvis den er feil sted. Nå har jeg prøvd en stund å legge inn Windows server 2003 på en maskin med Asus P5LD2 hovedkortet. Der har jeg satt opp 2 SATA-harddisker i RAID1 på den innebygde Intel® 82801GR/GH SATA RAID Controller (Desktop ICH7R/DH) RAID-kontrolleren. Jeg har lagt inn driverne der de skal ligge på CD-en (i386\$OEM$\Textsetup), og lagt de andre filene der de og skal være. I Winnt.sif/unattend.txt filene står dette: [Data] AutoPartition=1 MsDosInitiated="0" UnattendedInstall="Yes" [unattended] UnattendMode=DefaultHide OemPreinstall=Yes TargetPath=\WINDOWS [MassStorageDrivers] "Intel® 82801GR/GH SATA RAID Controller (Desktop ICH7R/DH)" = OEM [OEMBootFiles] iaStor.inf iaStor.sys iaStor.cat Txtsetup.oem Når jeg booter opp maskina får jeg bare STOP-screen med meldinga: STOP: 0x0000007B (0xF789A63C, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000) noe som betyr "inaccessible boot device" av et eller annet slag. Er det noen som har noen anelse om hva jeg kan gjøre for å få det til? Setter stor pris på svar Løsning: prøvde å installere driveren med USB-floppydisk, noe som Windows tydeligvis ikke støtter. funka fint med intern floppydisk. Endret 11. oktober 2005 av Wraith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå