VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Last ned demoene på ati's hjemme side fy flate så genial grafik på de filmene Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) prøver å selge x1800xl på komplett for 3900kr Det yter likt som Gt - dream on Edit manglet en "1" hehe Endret 5. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jaja.. det er imponerende kort for all del.. Jeg hadde vel bare blitt påvirket av all den mediaskapte hypen. Det er vel neppe ati sin skyld at enkelte av oss har hatt litt vel drøye forventninger.. Forsinkelsene har nok ikke gjort det bedre.. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Folk lære seg å få med at de heter X1xxx! Er ikke veldig imponert over ATi nå i allefall. Blir nok bare et til 7800GTX på meg... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ati er som NSB Alltid forsinket Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg orket ikke å vade gjennom XX tester og reviews så er det noen her som kan si om noen av de testene nevner noe om 1800 kortene er crossfire ready? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jaja.. det er imponerende kort for all del.. Jeg hadde vel bare blitt påvirket av all den mediaskapte hypen. Det er vel neppe ati sin skyld at enkelte av oss har hatt litt vel drøye forventninger.. Forsinkelsene har nok ikke gjort det bedre.. Hehe, det er vel kanskje det som har sendt all hypen avgårde skulle en tro. For min del så syns jeg prisene er altfor stive i forhold til konkurrenter. De to eneste grunnene jeg kan tenke meg som skulle veie opp er vel 1)At x1800 yter bedre i 3DMark05, og har da mye bedre vertex shadere enn GTX'en, noe som tilsier at den er bedre for "framtida" enn GTX'en også. 2)Hvor høyt det generelle kort kan OC. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Men om begge kortete er overklokket hva da tror dere Gtxèn klokker jo som en gud I mine øyne kan till å med gtxen dra fra da selv om 18xxxxxt kommer midt i nov. Det er enda et poeng edit svarte for ikke med meg at det heter 1800xt Endret 5. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal ATI ha sjangs til å konkurrere med Nvidia må dei legge kortene på eit prisnivå som i det minste står i stil med Nvidia's kort. Ytelse betyr alt i denne kampen, dersom tester viser at eit ATI kort får 500 mindre i 3DMark enn eit Nvidia-kort til samme pris velger folk Nvidia. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal ha ett ati kort uansett jeg Venter på x1600 serien Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal ha ett ati kort uansett jeg Venter på x1600 serien Javel, takk for at du deler det med oss. Trodde man var ute etter ytelse/krone, men tydeligvis ikke for alle.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hardware har lakt ut info Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det var da sykt mye penger de skal ha for topp kortene. Cirka 4000,- for et kort som yter det samme som Nvidias 3000,- kort. Nei det blir nok Nvidia på meg du. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det var da sykt mye penger de skal ha for topp kortene. Cirka 4000,- for et kort som yter det samme som Nvidias 3000,- kort. Nei det blir nok Nvidia på meg du. Kunne ikke vært bedre sagt... For ATi's egen del håper jeg dette bare er driverproblemer, men av en eller annen grunn tror jeg det ikke er det likevel.. ( har det noe med at de skulle lansert dette for et halvt år siden?) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal ha ett ati kort uansett jeg Venter på x1600 serien Javel, takk for at du deler det med oss. Trodde man var ute etter ytelse/krone, men tydeligvis ikke for alle.... tja.. skal selv ha 2 x X1800XT.. men om ytelse kontra pris er forskjellige, driter jeg en lang i det.. skal ha det Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Holy moly. Nå skal det nevnes at Hexus ikke brukte de siste driverne fra nVidia som gir en del ytelsesforskjell. *Magnus*: så du skal benytte deg av Crossfire? Litt waste med 2 x1800xt kort da spør du meg siden du max kan kjøre 1600x1200 med Crossfire...hehe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje jeg kjøper meg et slikt kort? Men jeg er mest spent på utgavene som kommer for bærbare pcer. Har noen en idé om når de kan komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå