B-QL Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm, jaja telleren telte iallefall ned til 0.. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) 1:50 igjen her der "Enter a world of visual velocity. Ultra-high image quality. What's next? 10/05/05." Endret 5. oktober 2005 av cybirg Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ah.. hehe telleren går mot klokka på pcn.. omg.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ferdig her... Enter a world of visual velocityUltra high image quality What's next? 10/05/05 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ferdig, og så og si ikkeno skjedde... Eller noen som har funnet en skjult link eller no? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja det var et "stort" øyeblikk, alt som skjedde var at telleren forsvant.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Søk gjennom alle hw-plasser på nettet for å lete etter reviews.... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jesus, amatørmessig av ATi. Hva er poenget med en timer om ikke fristen blir holdt... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det der var jo skuffende. Hadde venta meg en link til masse PR i det minste Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I og med at telleren var linket mot klokka på din PC så vil det nok drøye litt før ATI kommer med noe mer... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ehhh.. ja... Vel sånne ting som dette gjør at jeg ikke får lyst til og kjøpe produkter.. Nå Ati.. Tror jeg holder penga for meg selv intill videre... :S Dette var tidenes største skuffelse må jeg si.. Hadde forventa meg noe bedre, eller en fet reklame for X1xxx serien.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Spørsmålet er vel kanskje hvilken tidssone den nedtellinga var ment for, og om telleren bare sjekket klokka på maskinen vår uten å sjekke tidssone. Godt mulig at folk i USA ikke ser telleren stoppe før om 6-9 timer... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sett klokken på PCen tilbaken en time så kommer nedtellingen tilbake Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ja, klokka er fra 0:00 til 03:00 der borte. Så i løpet av dagen får vi kanskje noe Endret 5. oktober 2005 av cybirg Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ja, fant nettopp noen i USA som indikerer at det er nå den skal være sluppet... Men klokka 12...?? 8 hours left.... bah... sleep... nighty night. Edit: Så ikke nye poster... Endret 5. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ville tro at dersom dagen 5/10 er da ATI skal slippe noe stort og de ønsker å gjøre det med brask og bram, så tar de det ikke morratrøtte over kaffen kl. 8 om morgenen, men heller når klokken akkurat passerer midnatt og inn i 5/10 Slik vi kjenner fra en del filmpremierer f.eks..... Håper jeg da... Endret 5. oktober 2005 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Spørsmålet er vel kanskje hvilken tidssone den nedtellinga var ment for, og om telleren bare sjekket klokka på maskinen vår uten å sjekke tidssone. Godt mulig at folk i USA ikke ser telleren stoppe før om 6-9 timer... da kan vel jeg skifte tids sone osv hvis dem "hjemmer" littmer info bak der så finner jeg det og ut men men... Endret 5. oktober 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jaja, ser ut som det plutselig er 15 timer igjen... -5 timer på den da... så 10 timer igjen til ATi.com offisielt slipper noe som helst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå