Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmmm.. Dette var LAME! De burde i hvertfall ha egen countdown for hver tidssone. Kan vel umulig være så vanskelig å fikse? Hvis det ikke har skjedd noe uforutsett da! Som f.eks. nye utsettelser.. Lenke til kommentar
Momo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmmm.. Dette var LAME! De burde i hvertfall ha egen countdown for hver tidssone. Kan vel umulig være så vanskelig å fikse? Hvis det ikke har skjedd noe uforutsett da! Som f.eks. nye utsettelser.. Nvidia gjorde akkurat det samme når de lanserte 7800 GT, så det er vel ikke så mye å stikke rompa i været for. The power of 3, ringer det i noen bjeller? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Finner ikke en likhet der men Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 BriefingsWe have invited over 100 of Europe’s top press to our R520 Tech Day which takes place at the end of September. Even with so many places, we cannot invite everyone. The question remains - how do we brief the press who cannot make it on the day. From the time that our Tech Day, we will be working with the regional press that we missed to ensure that as many technical journalists as possible have access to the relevant information. Journalists who have seen and tested the final product themselves, can then be certain of the facts, should write EXACTLY what they feel. Fra Ati huset - hva i hel... snakker han om her da, har ikke hørt en dritt jag - detter er utrag fra de lange svaret på -første x1800xt benchmark- Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg leser faktisk her at det er ikke sikkert kortet har 16pipelines. Anandtech, the Inq, Extreme sys osv antar dette fordi det offisielle er 4-quad-pipes. Litt artig egentlig, om ATi klarer å ta alle ved nesa idag.. Edit: kilde Endret 5. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke har alt for mye tiltro til AIT, har ikke imponert meg det siste året, men for all del, koselig om de overrasker (positivt). AtW Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Bare snappa opp noe: ... ATI Technologies itself recently confirmed that its next-generation graphics processors formerly known as R520, RV530 and RV515 were in mass production at TSMC. The company also reassured its investors and industry observers that TSMC was an “excellent manufacturing partner” who could deliver “yields and speeds”. “TSMC has done an excellent job of delivering on yields and speeds. As ever, they’ve proven themselves an excellent manufacturing partner as we ramp up some of the most advanced technology consumers have ever seen,” said Rick Bergman, senior vice president of ATI’s PC Business Unit. ... Ser ikke dette ut som de allerede har laget endel kort? Er det bare meg som tar dette som et tegn på at det kanskje blir nVidia-GTX-look-a-like lansering allikevel? Edit: Svarte, glemmer hele tiden kilde Endret 5. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det siste jeg har funnet ut er at det ikke skjer noe før kl.1500 Norsk tid. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lagt til i prisguiden nå Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) 5 mins igjen på The Inquirer Gleder meg som en liten unge (igjen!!) til det blir sluppet... (igjen...) EDIT! AAAAAAAAAUGH!! jeg blir gaaal! Endret 5. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lagt til i prisguiden nå Sapphire Radeon X1800 XL 3695 kr på shg.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lagt til i prisguiden nå Sapphire Radeon X1800 XL 3695 kr på shg.no Dersom det yter like bra som forhåndsreklamen.. så er det jo en "grei" pris.. Jeg er mer spent på hva X1600 vil koste.. og ikke minst yte.. Blir det bra.. så ser jeg ikke bort fra at ett system må oppgraderes... igjen.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Som sagt 15.00. Klarte ikke helt å ta forrige innlegget ditt seriøst, ettersom du ikke oppga noen kilder til hvor du hadde funnet det ut... På den andre handa fant jeg selv noen som tydelighvis bor på østsida i usa; Blei posta ~13.50. Men håpet i mitt stille sinn dette var BS... Endret 5. oktober 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvis det X1800XL kortet yter så bra som ryktet vil ha det til, så sender jeg tilbake mitt ubrukte/uåpna Gainward Geforce 7800GT som jeg kjøpte for etpar uker siden og bestiller et X1800XL. Det er verdt å bruke 700,- mere på så markant ytelsesforskjell. Men det gjenstår å se da! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ifølge (den heller tvilsomme... ) HKEPC så yter det såvidt over 7800GT... Øverste er visstnok x1800 XT mens den nederste stemmer overens (XL)... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke har alt for mye tiltro til AIT, har ikke imponert meg det siste året, men for all del, koselig om de overrasker (positivt). AtW Hva mener du med dette? ATi har ikke imponert deg? De eier jo nVidia hver gang. Imponerer ikke nVidia deg heller da eller? Er det du krever da? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå har timern på driverheaven og theinquirer stilla seg på 23 timer og noen minutter... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke har alt for mye tiltro til AIT, har ikke imponert meg det siste året, men for all del, koselig om de overrasker (positivt). AtW Hva mener du med dette? ATi har ikke imponert deg? De eier jo nVidia hver gang. Imponerer ikke nVidia deg heller da eller? Er det du krever da? Følg med a, du quoter ham på noe han legger fram helt klart. De har ikke akkurat "eid" som du kaller det, nVidia i år... Eller mener du da X1800 serien og XFire er lansert bare hos deg? At x850 er lansert i år, som egentlig bare er en oppussa og overbola x800, er ikke nyhet akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå