ernie_g Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har for tiden hatt en del problemer med spyware og slike ting på maskinen men endelig har jeg fått fjerna alt, men siden har maskinen blitt meget treig. bare å åpne opp winamp for eksempel tar opp 80% av prosessor i 10 sekunder ca før den åpnes. små ting altså tar masse tid noe jeg kan prøve for å få den oppe å gå normalt igjen? /edit leif Endret 4. oktober 2005 av ernie_g Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Rensk opp i registret. Uninstall unødvendige programmer. Defragmenter harddisken(e). Kjør ad-aware etc jevnlig. Min favoritt: Formater Windows partisjonen. Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 hva vil det si å rense opp i registeret ? jeg har nod32 og ewido på hele tiden.. kan det hende disse bruker mye ressurser ? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 få tak i "Registry first aid" dette er et lett pek,les og klikk programm. Rensker opp og fjerner gamle ting i registry som ikke brukes lenger. Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hmm det koster 250 kr da går jeg til dc++ =) Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sier bare en ting jeg!! Google er din venn!! Kristian Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hmm det koster 250 kr da går jeg til dc++ =) ikke nødvendigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå